Skriften på lavkarbo har blitt mikroskopisk, greier knapt lese den. Det skjedde sånn helt plutselig, jeg klikket på en overskrift for å lese, og da begynte skrifta å hoppe fram og tilbake, bli større og mindre...før den slo seg til ro på absolut minst.
Dette har skjedd engang før på en annen nettside, og den nettsiden har jeg aldri fått normal igjen, og dermed har jeg ikke kunnet bruke den. Det vil jeg absolut ikke skal skje med lavkarbo, jeg trenger denne siden. Så er det noen som aner hva feilen kan være? Og hvordan jeg får fikset den?
Det beste er om jeg får svar i pm, siden jeg knapt ser hva som står her. pm-meldinger er litt mer oversiktelige, så kanskje jeg greier å tyde dem. Håper virkelig dette ordner seg.
Jeg har opplevd dette i Firefox. Og får søren ikke stilt tilbake til normal størrelse. Skjønner ikke en dritt jeg, så bruker explorer på de sidene jeg har forminsket isteden:p
Takk for hjelp :) Det fungerte å holde inn ctrl og + ...så godt så enkelt :) Er vel håp for den andre nettsiden også nu...fær løpe innom å sjekke....om jeg husker passord og sånt, hehe
Nellie, ja er firefox jeg har, og foretrekker å bruke. Egentlig aldri tenkt over at jeg bare kunne ha byttet nettleser.. Men nå ordnet det seg :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.