Er helt ny i dette og lurer på hvordan dere benytter disse barene, hvis dere benytter de. Har dere de som mellommåltid, hovedmåltid eller snacks? Jeg kjøpte 5 stykker på tilbud i dag, men er litt usikker på når det er best å spise disse. Jeg har de 4 dagene jeg har prøvd lavkarobo ligget på 10-12 g karbohydrater pr dag med å legge om kosten, men ikke brukt disse barene da. Har også kjøpt atkins frokostbalnding og den var veldig god så det blir nok en liten posjon til frokost eller kvelds fremover. Noen andre som bruker denne frokostblandingen? Hva blander dere den med?
Jeg har brukt barene som proteintilskudd når jeg har kjørt flere treningstimer etter hverandre og også en sjelden gang som "litt godt til kaffen".
Dessverre har jeg oppdaget at magen min ikke er veldig glad i dem og har nå minisert bruken til kun å gjelde tilskudd ved langkjøring på trening. Da må jeg beregne at jeg får en mage som virkelig sier i fra i etterkant.
Jeg har alltid en i vesken, som nødproviant... Men jeg passer meg vel for å spise mer enn en halv, for da får jeg skikkelig vondt i magen. Blir også veldig tørst av disse barene og drikker rikelig når jeg velger å spise litt.
Jeg spiser sånne barer rett som det er, spesielt om jeg er sliten (kronisk syk) og ikke har fått bestilt lettvinte måltider på Eurodiett. Jeg tåler barene fint. Tror ikke magen reagerer noe særlig, og det er ihvertfall ikke noen partystopper for min del.
Jeg har spist en Atkins Milk Crispy Chocolate om dagen. Blir ikke dårlig i magen av den. Men hvordan vet man om man får blodsukkerstigning av den? Kan man kjenne det eller merker man det på vekta?
Jeg har nemlig stått stille en god stund og lurer på om dette kan være grunnen. Jeg har spist en sånn hver dag helt fra starten av... selv da jeg gikk ned de første 5-6 kiloene.
Jeg har satt tennene i en, og spyttet den rett ut! :)
De smaker fryktelig!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.