< Tilbake til oversikten

Tips om billige Atkins barer/produkter

Lavkarbonoob sa for siden:

Hei alle

Kom over billige Atkins produkter og tenkte at jeg skulle dele de med dere. Koster fra 5$ og oppover. Frakt ligger mellom 2-6$. Jeg har bestilt derfra mange ganger, og aldri hatt problemer med noe. Trykk her for å komme til siden.

Edit: fjernet kode.

Kanutten sa for siden:

Ymse apotek har faktisk tilbud på Atkins barer og brødmiks denne uken. Blant annet fem barer til 100 kr.

Oooh så bra! Kjekt å vite hvis jeg går tom og har glemt å hamstre. Koster ca. 50 kr. på iherb og de har veldig bra utvalg, så du bør sjekke!

Disen sa for siden:

Jeg var på apoteket vårt i dag og de hadde et flott bord med masse smaksprøver på barene mm. Spiste mellommåltidet mitt der ved å prøve en liten bit av alle slagene. Kjøpte 5 barer og en pakke frokostblanding, den smakte kjempe godt sammen med naturell youghurt eller sky naturell. Så mange apoteker har nok denne rabatten, var 20 eller 30 % på alle produktene til Atkins.

Bik sa for siden:

Så Atkinsbarer er ok på lavkarbo? Er ikke de søtet med maltitol? og gir ikke det blodsukkerstigning?
Eller er jeg feilinformert?

Dietta sa for siden:

Det er veldig individuelt. Noen kan spise masse av det, og fortsetter å gå ned i vekt. Andre, som meg, kan ikke spise det uten vektstagnasjon, mageknip og masse luft :mad:

Bik sa for siden:

Okei, kanskje like greit å ikke prøve en gang. Har litt nøtter og mandler i en liten plastboks i veska. Flott nødrasjon det :)

macadamia79 sa for siden:

Litt ufint at du ikke nevner at du får betalt for den linken...

Har lagt inn slik at folk får 5$ i rabatt.

Dietta sa for siden:

Det er dessverre ikke lov til å legge ut koder for kjøp hos Iherb på forumet, ref. Forumreglene
(De fleste her er forøvrig kunder hos Iherb allerede)

Oi, har fjernet koden nå..:rodme:

Dietta sa for siden:

:) Feil skjer den beste - (og de fleste andre også :p)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.