Hei :)
Er det noen som vet hvorfor noen innlegg blir flyttet???Det har jeg opplevd for tredje gang :(og skjønner ikke årsaken..Betyr det at jeg ikke får noen svar nå eller...Synes ikke det er morsomme greier :rolleyes: og hvordan jeg skal fortsette å skrive nye da.Takker for svar :)
Om innlegg blir flyttet vil jeg tro det er for å få de på "rett" plass, altså i riktig underforum :)
Alt nytt som blir skrevet kommer automatisk opp når man klikker "uleste innlegg", på den grønne linja rett over her, så innleggene vil bli lest. Og enklere å finne igjen mtp relevanse, i riktig underforum :)
Dette innlegget, ditt altså, ligger nå under "Introduksjoner Vi oppfordrer alle nye medlemmer, også de som bare leser ... til å presentere seg her.", ikke et naturlig sted å komme med spørsmål, siden Introduksjoner er plassen man presenterer seg selv.
Og derfor vil det mest sannsynlig bli flyttet til feks "spørsmål og svar" :)
Sannsynligvis blir de flyttet til en tråd der tema passer bedre med tema i tråden :)
Jeg bruker valget "uleste innlegg" i den grønne linja over, og går sjeldent inn i de forskjellige underforaene for å se hva som er nytt, så jeg mener jeg får med meg det meste av nye tråder - om du er redd for at andre ikke skal se de og kunne svare? :)
Edit: Haha, der var jammen meg charlott et nanosekund kjappere enn meg til å svare ;)
Charlott og Nerthus har helt rett. Og denne tråden er nå flyttet til "Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger" ;)
Et tips er å sjekke hvilket forum du skriver i før du poster (som står på toppen), og spørre seg selv om dette vil være et naturlig sted å legge tråden eller om et annet er mer passende.
Moderatorisk hilsen,
Cyan
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.