TomleTone sa for siden:
Ja, tenkte jeg ville bestille meg en flaske på iHerb, men er jo så mange forskjellige.
Er det noen som vet hva forskjellen er, og hvem jeg burde bestille?
TomleTone sa for siden:
Ja, tenkte jeg ville bestille meg en flaske på iHerb, men er jo så mange forskjellige.
Er det noen som vet hva forskjellen er, og hvem jeg burde bestille?
ToreH sa for siden:
500ml oljen uten DHA, DLA eller noe slikt bruker jeg, Den gir "best bang for bucks"
Smaker pyton, men etter den første flaska så venner du deg kanskje til smaken. Jeg har nå gjort det, og nå går det rett ned 30ml daglig ;)
Bik sa for siden:
Trenger vi Udo's? Vi får jo gjerne for mye omega 6 i forhold til omega 3. Vil det ikke være nok å ta tilskudd av omega3, evt spise en del fet fisk?
www.prgmea.com/10/2011/12/kilder-til-omega-3-og-omega-6.html
ToreH sa for siden:
Sikkert ikke, men for meg som ikke orker lese om alt hva jeg putter i meg, så har jeg valgt å stole på den gemene hop her inne. Udo`s Choice er "mirakelmiddelet" og inntil noen forteller meg, eller jeg blir dårlig av det, ja da tar jeg denne.
Lesing får jeg ta i ettertid :)
TomleTone sa for siden:
Det er nok forsåvidt sant. Men sliter med at huden er veldig tørr, håret er sprøtt ol.
Etter å ha lest litt rundt, har jeg skjønt at Udo`s og cocosa kan hjelpe mot dette. Tenkte kanskje jeg ville prøve dette.
Men jeg tar gjerne imot andre forslag.
Mitt problem nå er nemmelig at huden er tørr og sprø. Håret er sprøtt og tørt. Ble sånn etter jeg la om til et lavkarbokosthold.
langaard sa for siden:
Etter at jeg begynte med udos (noen mnd siden)Er tørr hud og sprøtt hår, en saga blott:)
Bik sa for siden:
Okei, får bøye meg i støvet og prøve dette da ;):p:rolleyes:
TomleTone sa for siden:
www.iherb.com/Flora-Udo-s-Choice-Udo-s-Oil-High-Lignan-3-6-9-Blend-17-fl-oz-500-ml/15792?at=0
Er denne grei å bruke?
ToreH sa for siden:
Bruker denne:www.iherb.com/Flora-Udo-s-Choice-Udo-s-Oil-3-6-9-Blend-17-fl-oz-500-ml/4774?at=0
ketoseprinsen sa for siden:
Hva er egentlig greia? Drikker folk det eller har det i maten? Haha. Nei, jeg er ikke veldig opplest på andre ting enn det som står i ketolyseboka og prøver å tilpasse meg mer "vanlig" lchf. Så kall meg gjerne dum, jeg vet du vil, Hypah! ;)
Victory sa for siden:
Jeg tar en skje, kaster den i munnen og står klar med vannglass for og skylde det vekk fort som fy! :)
Folk tar det også i maten, blander i yoghurt, havregrøt, strø litt over salat etc... hvordan de klarer fortsår jeg ikke, for jeg syns smaken IKKE er god!
langaard sa for siden:
Det er iallefall den jeg bruker:)
ketoseprinsen sa for siden:
Thank you. Får bestille en flaske jeg også da. :D
ToreH sa for siden:
En som har slanket seg så målbevisst og gjennom trening og viljestyrke er sjelden dum....hehe.
neida, som jeg har svart andre her inne på hvordan man tar Udo`s Choice: Du måler opp et målebeger, heller oppi og deretter svelger unna...hehehe ;)
Smaken er jo temmelig ugrei synes jeg, men du blir vant til det. Finnes verre ting å hive innpå.
Kanutten sa for siden:
Vet... OG du er ikke dame engang!
ToreH sa for siden:
Du får tenke på at det er bare litt ekstra proteiner...;)
Lillemy71 sa for siden:
Ha ha ha du er ikke sann altså :lol: - men må innrømme at jeg tenkte akkurat det samme :D
Sånn ellers er jeg veldig fornøyd med resultatet av Udos, har aldri hatt samme effekt av tran/krill/sel osv osv som jeg har tatt i ulike kombinasjoner, samt at tran er så tungt fordøyelig at jeg "hilser på" i opptil et døgn senere, det gjør jeg ihvertfall ikke med Udos :)
VSB sa for siden:
Skal jeg ta UDO`s blander jeg den i FUN light (uten vann). Ellers synes jeg smoothie eller proteinshake skjuler smaken godt nok.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.