Kanutten sa for siden:
Jeg har en Iphone 4. Den er oppgradert med siste programvare.
Testing av telefonen samt tips fra andre har gitt meg mer og mer moro med telefonen. Så har DU noen tips så kom med dem!
Kanutten sa for siden:
Jeg har en Iphone 4. Den er oppgradert med siste programvare.
Testing av telefonen samt tips fra andre har gitt meg mer og mer moro med telefonen. Så har DU noen tips så kom med dem!
Kanutten sa for siden:
Holder du inne menyknappen kommer du direkte til en talefunksjon der du kan be iphonen ringe en person på lista di, du kan be den spille musikk, ++ jeg har ikke fått sjekket alt.
Trykker du på menyknappen kjapt to ganger får du en lang liste med ikoner nederst på mobilen. Disse viser hva på mobilen du har brukt og disse krever mye av batteriet. Trykk på et ikon og hold knappen nede til det dukker opp et minus på ikonet og ikonet vibrerer. Da kan du trykke på minuset og slette ikon for ikon. Du slipper dermed å lade så ofte!
Trykker du på powerknappen og menyknappen samtidig tar du bilde av det som er på mobilskjermen, ala print screen.
Mints sa for siden:
Drar du fingeren fra toppen av skjermen og ned, kommer det opp liste over gjøremål osv.
Likte den med at jeg kan holde inne knappen og be telefonen om å spille musikk ;) Den var ikke helt stødig når jeg ba om spesifikke artister da, men... :p
Carisma sa for siden:
Er ikke deg den Siri-funksjonen? Har hørt mye...rart... Om den. :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.