< Tilbake til oversikten

South beach supercharged!

Nileh sa for siden:

Er det noen av dere south beachere som har lest den nye south beach boken? Personlig prøvde jeg å få tak i den, men alle bokbutikkene var tom fra forlaget så det kunne ta opp til flere uker! Hva er forksjellen på den og den vanlige gå ned i vekt boken? Var den brukbar? :)

teleslynga sa for siden:

Jeg har bare den gamle, fra 2003-2004? Gjelder de samme gamle reglene, eller har han forandret på noe? Vurderer å flytte meg mer mot den retningen, tror det kan være mer gjennomførbart...

Nileh sa for siden:

Jeg tror jeg har samme som deg! Den heter vel Gå ned i vekt med south beach dietten! Funker fint for meg, men jeg lurer på om den nye har et slags treningsprogram i seg og. For meg har south beach dietten virkelig hjulpet, så jeg vil anbefale den til alle :)

teleslynga sa for siden:

Ja, det har funka på meg før. Og er for min del enklere å holde på som et varig kosthold tror jeg, med linser/bønner, meieriprodukter og litt frukt er det ingenting å savne... Men først nå vil jeg jo bare bli slank!

Nileh sa for siden:

Ja, skjønner den! Vekten min har stoppet litt opp, og målet mitt var jo å bli slank til sommeren. Vi får bare stå på, og fårhåpentligvis får vi snart drømmekroppen! :P

Victory sa for siden:

Jeg har den boka! Hovedforskjellen er som nevnt her at de har med treningsprogram + at det er litt utvidede matlister og oppskrifter.

Jeg bestilte den her: www.play.com

Liker den godt jeg, litt fordi jeg syns den norske oversettelsen er så utrolig klønete i den rosa. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.