Carisma sa for siden:
Hvis det er blindtarmen gjør det intenst vondt å trykke inn og slippe rasskt opp.
Carisma sa for siden:
Hvis det er blindtarmen gjør det intenst vondt å trykke inn og slippe rasskt opp.
Sanney sa for siden:
kommet hjem nå. han var veldig i tvil, men siden smertene gikk ned rett før det var min tur etter over en times venting (seff var jeg ganske dårlig akkurat når jeg skulle hatt time), ble jeg sent hjem, og skal tilbake for ny undersøkelse imorra tidlig. en del av symptomene tilsier luftsmerter, men feberen passer ikke inn.
apparatet mitt sier jeg har ca 37grader, men den til legen sa 38.3...
så nå skal jeg sove, men hvis smertene slår til igjen iløpet av natta skulle jeg tilbake med en gang, ikke vente til timen min kl 8 :p
Anarko sa for siden:
Oi, høres ekkelt ut Sanney. Krysser fingre for rask bedring og at de finner ut hva det er som gjør at du har det vondt.
Sanney sa for siden:
har hatt random magesmerter før, men dette var værre og mer langvarig. fremdeles ganske vondt nede til høyre, men oppunder ribbeina er ikke så ille. så forhåpentligvis er det bare dumme luftsmerter.
men blodsukkeret mitt var jo skyhøyt da... 13.ettellerannet. og jeg har ikke spist siden 17:00 o.o greit det var en liten kjøpepai, men likevel...
mrs kishty sa for siden:
Huff sannay, håper du er bedre idag. god bedring
Sanney sa for siden:
da var jeg tilbake fra kontroll på legevakta. feberen er borte, crp'en har gått opp, og blodsukkeret er på 12. jeg har fremdeles ikke spist noe siden kl 17 igår o.o
men smertene har gitt seg såpass at det ikke blir sykehustur på meg. men jeg skulle komme tilbake med en gang hvis smertene tok seg opp. må en tur innom fastlegen på mandag og ta ny crp. men mest sannsynlig ville dette gå over. har fremdeles vondt nede til høyre, men resten av mageregionen er mer eller mindre ok mesteparten av tiden
Carisma sa for siden:
Adrenalin skyter blodsukkeret i været, og smerte trigger adrenalin.
Sanney sa for siden:
ja, var visst vanlig, spesielt blant diabetikere, at blodsukkeret fyker i været ved infeksjoner og sånt. men jeg behøvde ikke bekymre meg før den passerte godt og vel 20, nærmere 30.
vaskeklut sa for siden:
Okei, oppdaget at elgkarbonader (med timian i) er helt fantastisk godt med aioli til! Tenkte jeg bare skulle tipse! Enn så merkelig det kanskje må høres ut :D hvitløk altså. hviiiitløk. namnamnam :hearts:
vaskeklut sa for siden:
kjære vene. jeg er så fantastisk energiløs for tida! sover,sover og sover. sitter bare i sofaen, orker ingenting. er nabo med treningssenteret og har dårlig samvittighet for at jeg ikke orker å gå ned bare for å gå en halvtime rask gange på mølla en gang. bare så vidt jeg orker å sette på oppvaskmaskina og lage en kopp kaffe:eek: hjelp!? når kvelden kommer (sånn ca i titida) så har jeg litt energi og får faktisk gjort bittelitt. men ikke ellers. er det noen som har peiling på hva dette kan være? jeg er ikke syk eller noe (så vidt jeg vet :rolleyes:) eventuelt, noen som har gode råd?
Anarko sa for siden:
I dag når jeg gikk på vekta viste den 85,6 kg! Jay! Men endrer ikke tickeren før den viser 85,0.
Jeg har vært på min første nattevakt i natt. Jeg er helt skutt. En koselig vakt, og veldig kjekke penger, men hadde aldri trodd at jeg skulle bli så trøtt etterpå :P
Anarko sa for siden:
Glem det med tickeren. Klarte ikke å dy meg. :P
Brokkoli sa for siden:
Vel... Har du utelukka... Du veit :rolleyes:
Carisma sa for siden:
Hehe, tenkte jeg også! :D
St. Cecilie sa for siden:
@€&%#¥!!!! Jeg klarte å glefse til meg 2 hveteboller som mannen hadde kjøpt med seg hjem. sukk Så nå sitter jeg her med mageknip og er fryktelig lei og skuffa over min manglende disiplin. Gaaaaaah!
Bønna200 sa for siden:
Jeg også.. :p
vaskeklut sa for siden:
haha, ja folkens :p
Carisma sa for siden:
Jeg hadde vært mer skuffa over mannen som saboterer på den måten... :rolleyes:
St. Cecilie sa for siden:
Heh, ja det kan du si. Han glemte seg ut, sa han. Så laget han middag (lavkarbo, selfølgelig ;) ) så han er tilgitt...
catarntsen sa for siden:
Da sniker jeg meg og inn her :) Har 30 kilo som skal bort det neste året..
Startvekt i dag den 18 januar er 89,7 kg.
Røsslyng sa for siden:
Velkommen hit catarnsten! :) Lykke til med nedgang! :)
Anarko sa for siden:
Velkommen Catarntsen :) Og lykke til :) Du har i allefall funnet en kjekk tråd med mye støtte og annet morro :)
Røsslyng sa for siden:
Da har jeg omsider fått bestillt "Slank med Ketolysekuren"!! :D Føler jeg trenger litt flere "rettningslinjer" for å klare å holde meg i skinnet :) Noen som vet om man får kjøpt ketostix på apoteket, eller må jeg bestille på nettet? :)
Anarko sa for siden:
Du får kjøpt på apoteket :) Men folk flest merker når de er i ketose første uka. Jeg hadde verk i leggene blant annet :P Men symptomene går over like plutselig som de kommer :)
Røsslyng sa for siden:
Æsj, opp en halv kilo på ei uke.. Håper boka mi kommer snart:D
Anarko sa for siden:
Jeg fikk et magevirus, eller ble matforgiftet på lørdag. Smertene fra lørdag har heldigvis gitt seg, men går fremdeles mye på do, og det som kommer er jo like tynt som vann. Har blodtrykksfall når jeg reiser meg, og har gått ned 5 kg siden lørdag. Noe som er sykt! Og IKKE slik jeg vil gå ned. Jeg antar at når jeg blir frisk så kommer de fleste av de 5 kg tilbake da. Nå har jeg sagt ja til en senvakt i kveld. Noe som kanskje er dumt, men trenger pengene. Har dere tips om noe veldig lettfordøyelig jeg kan spise som kanskje binder magen litt også?
Carisma sa for siden:
Da jeg var matforgiftet fikk jeg beskjed av legen om å bare spise innmaten i hvitt brød til magen bedret seg. Ikke helt lavkarbo, men det hjalp. Det var forøvrig det eneste jeg fikk i meg også... :o
Bønna200 sa for siden:
Stakkars Anarko... Jeg misunner deg ikke!
Jeg har også hørt at hvitt brød er det beste til magen roer seg. Og gjerne ristet, visst nok.
God bedring og lykke til! :klem:
Anarko sa for siden:
Takk for omtanker og tips :) Godinger!
Jeg har spist noe frukt. For det er så lettfordøyelig og gir en viss næring. Så på jobb spiste jeg to fiskekaker uten noe tilbehør, og nå spiser jeg litt tomatsuppe. Blodtrykksfallene har roet seg kraftig, jeg er i bedre humør og føler meg bedre og :) Så tror jeg ser lyset i enden av tunellen nå :)
Røsslyng sa for siden:
Da går første dagen på Ketolyse over til natt.. Har strevet litt med utregning av div matvarer, og spist kun 2 måltider. Ikke sulten.
Brukte 1,5 timer i kveld på å lage ferdig 2 bokser salat jeg skal ha til lunsj i morgen og fredag. Veid, skrevet opp og styra. Håper bare det blir rett:) Skal kjøpe ketostix i morgen tenker jeg, men hvor mange dager etter start bør de gi utslag..?
Anarko sa for siden:
Det varierer veldig. Noen får utslag nesten med en gang, noen bruker rundt om en ukes tid. Lykke til!
Anarko sa for siden:
Leter etter ny tråd?
Bønna200 sa for siden:
Du får starte en ny:D
Anarko sa for siden:
Prøver uten suksess å finne ut hvordan :P
Bønna200 sa for siden:
Nå er ny tråd åpnet:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.