Jeg synes siganturen min ble så kjedelig med bare bokstaver, gå jeg prøvde å legge inn en smiley. Men får til beskjed at sinaturen ikke kan være over 500 tegn. Det er den jo selfølgelig ikke..
Smilyen var fra en sånn "smileycentral" (ikke den på www.smileycentral.com), jeg skulle liksom ha litt hjerter, som stod i stil til det jeg har der..Men ingenting av dem som er her av smilier passer..
Har noen andre noen hjerter, eller noe, som jeg kan ha i signaturen? Ser jo at mange andre har smilyer fra SmileyCentraler her, åffer fåkke jeg til?
Hum, jeg veit ikke åssen jeg gjør det da :p Brukte en gang, det funket ikke. Så prøvde jeg å kopiere bildeadressen og bruke "landskapsikonet" (når du skriver ny melding) til å sette inn. Ellers har jeg ikke prøvd noe særlig. Vil gjerne ha den søte du fant Albertine!
Fine dine og Mila, bare litt store :D Takk for hjelpa begge to! Snille folk :o
Har du prøvd med min lille? Høyreklikk og kopier adressen, bruk landskapsikonet og lim inn. Det skal funke altså, hvis ikke må jeg banke HP i hodet med noe hardt og få ham til å gjøre det for deg.
Altsååå... som du ser så fikk jeg den inn i min! (skal fjerne den etterpå altså, ville bare treste)... Jeg tok bare å kopierte bilde å limte de inn i signaturen ....
Det rosa bankende hjertet (det mila satt som test i signaturen sin, fra ALbertines innlegg), helst ett under, og ett over diktet (må selfølgelig være midtstilt).
HP; er det noen spesiell grunn til at det ikke funker hos meg? bra om du kan hjelpe meg :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.