Er glad for en julaften overstått uten utskeielser, men selvsagt var det flere som ga meg godteri og sjokolade i gave. Dette ligger i gangen fortsatt sammen resten av gavene, trooooru søtsuget er stort i dag eller. Haha. :)
Julaften uten karbo her og, og det gikk helt fint. Twist og konfekt står framme uten at det frister :)
Spiste en talerken risengrynsgrøt på lillejulaften, noe som resulterte i mageknip hele formiddagen på julaften. Så det "kunststykket" gjør jeg ikke flere ganger :o
Nå står pinnekjøtt på programmet, besøk av barn og barnebarn. Herlig :)
Åh...så flinke dere har vert!! Jeg har skeiet skikkelig ut! Og det merkes på formen :(. Nå er det slutt tilbake på lavkarbo, så får vi håpe det blir leeeenge til neste gang.
Ønsker alle en riktig God romjul og et Godt Nytt år
Lavkarbo jul så langt her også. Spiste noen små lavkarbokaker (kakmellstenger, som her var blitt til karamell-pletter) i går, men det har vært den eneste utskeielsen. Og - jeg hadde ikke dårlig samvittighet engang :)
God jul, alle sammen, håper dere har en god og fredelig julefeiring sammen med de nærmeste:).
Her er i huset er det også lavkarbo jul. Kjøpte meg boka "Fristende lavkarbo" før jul og har lagd masse lavkarbo godt da, så ungene sier de ikke savner noenting;)
Lavkarbo jul her også egentlig. Skeiet kun ut med gårsdagens poteter til middag på julaften pluss en liten dæsj med lavkarbo riskrem om jeg kan kalle det det. Ellers så går det i lavkarbo ting. Fungerer kjempefint. Har aldri hatt ei sånn fin jul matmessig jeg. Jeg venter faktisk mensen nå om ikke så lenge og da bruker jeg å få litt ekstra matlyst men ingen problem med å holde meg borte fra høykarbo ting. Spiser meg en clementin hvis jeg føler for det og sjekket i dag og vekta står standby. Så da er alt som jeg håpet. Enda.....
Grattis :)
Her er det også lavkarbojul. Masse snop i skålene, men dei frista ikkje i det heile tatt.
Har laga meg nokre sortar med lavkarbosnop, bl.anna after eight :love: Kos må en ha i jula, og då e det greit med lavkarbogodis :)
Eg spiste ei lita mandelpotet og kålrabistappe til pinnekjøttet julafta og ett halvt horn til julefrokosten samme dag,
og det var veeeldig planlagt :) Ellers ingen utskeielsa, og savner heller ingenting.
Gratulerer, det er imponerende!!! Jeg har også stor tro på deg Marellla. Kjekt å se at du har engasjert deg, søkt kunnskap og fulgt opp fra dag en - absolutt et kjempe utgangspunkt for å lykkes;)
Og lavkarbo jul er kjempegodt spør du meg - jeg synes ikke det har vært noe problem - annet enn alle som maser på at "du må da smake bare litt". Siden jeg nå har nådd målvekta mi er det enda vanskeligere å få forståelse av de rundt en. -Men heldigvis er jeg så sta at jo mer de maser jo mindre frister det meg...;)
Tusen takk Bente :) Det er deilig å høre at du har tro på meg, alltid artig å høre sånt, ikke sant :) Det er takket være deg og andre snille sjeler her inne, at jeg har klart å være motivert! Hadde nok ikke klart dette uten dere!! :klem:
Ps, Det er desverre så mange som ikke kan akseptere at andre (dvs oss selv) vet hva vi selv vil... Dumt å mase om at man må smake litt osv... Jeg har selv vært litt sånn før, hadde ikke så mye forståelse for at andre var så nøye, men jeg holdt det iallefall for meg selv. Sa heller at de var så flinke som klarte å holde seg unna... Jeg har heldigvis full støtte i min og min svigersfamilie, de vet hvor lenge jeg har ønsket å gå ned i vekt. Det eneste min mor sier, er "Enn at du skulle begynne å spise så mye smør da!!" hehe... Og jeg sier hver gang "Jeg gjør ikke det!!! ", men hun tenker Lavkarbo = smør!
Gratulerer med å ha nådd målvekten din! Må føles herlig! Ønsker deg fortsatt god jul, og et godt nytt lavkarboår! :)
Gratulerer selv, så flink du er!! Den after eighten må jeg også prøve en gang... Ps, jeg trodde jeg hadde svart på denne, men nå ser jeg den ikke... Veldig koselig med gratulasjon :) Takk :)
Jeg har trua på dere - og meg selv. Husk det som skjer mellom jul og nyttår er mindre viktig enn det som skjer mellom nyttår og jul. Godt nytt år - 2012 blir smashing! Tror jeg :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.