< Tilbake til oversikten

Julegaver

Kanutten sa for siden:

Jeg fikk mange fine julegaver i dag, men det er en julegave jeg vil fremheve.
Jeg fikk mange nye sesonger av de seriene jeg ser på når jeg er sliten og sengeliggende. Jeg fikk dem fra sambo aka copiloten. :love: Han er copilot når han ligger der solidarisk sammen med meg når jeg har "pilotmasken" på og ser tv. :love:

Lava sa for siden:

Så hyggelig! :klem:

Bønna200 sa for siden:

Søte mannen:love:

langaard sa for siden:

Tror jeg må ha vært ekstra snill i år! Så mye fint jeg har fått!!:_ohmy:

Kanutten sa for siden:

Du et da alltid snill! :klem: Hva for noe fint fikk du da?

Yrla sa for siden:

Jeg fikk varmeovn til badet, vispemaskin og elektrisk tannbørste av mamma. Jeg har aldri prøvd en før og jeg er imponert over hvor bra den børster. Føles som å ha pusset hos tannlegen etterpå. Herlig. Og den varmeovnen til badet funker som føner også, for mitt korte hår:) Kjempefornøyd med gavene i år.

nellie sa for siden:

Jeg fikk syyyyyyyyyykt fin stekepanne! Gleder meg til å bruke den.

Middagen ble litt sein i går, så lillesnuppa sovnet etter middagen. Igjen lå et LASS av gaver som skal åpnes i dag hos foreldrene mine. Gleder meg til det.:spent: Hun fikk en film og tre kluter i julestrømpa si og klemte og kooooosa på de fire små gavene, så spent på om det ikke blir litt gledesoverdose med alle de gavene hun skal få i kveld.:p

Mariann S sa for siden:

Fikk mej blandt anna créme brûlé former og gassbrennar, mmmmmm det blir deilig dessert i jula :)

Rin sa for siden:

Jeg fikk et roooosa kamera. :D og et par gode kjøkkenkniver, og flotte promarker-tusjer med godt tegnepapir. Alt var veldig etterlengtet!

Men det fineste var forsåvidt at de andre så ut til å sette pris på det jeg hadde med til dem, også. :love:

Dilly sa for siden:

Jeg fikk masse flotte, hjemmelagede krydderblandinger og diverse poser med spennende krydder, krem og badebomber, te, bok, lyslykt, og flere andre ting :)

Kanutten sa for siden:

Sambo fikk blant annet ei ny lite lommebok av meg. Han så litt snurt ut til å begynne med. Ei lita lommebok, liksom. Han trodde det var ei slik gratislommebok i skai fra Nordeabanken. :p Men da han så at det var ei i skinn fra Samsonite gliste han bredere enn bredest. Endelig ei lommebok som kanskje holdt en stund! De andre har nemlig ramlet fra hverandre etter kort tid.

Minstepoden min fikk 260 timer med Startrek ++ mens den eldste fikk nytt hovedkort, rambrikker, ekstra kjølevifte, kjølepasta og kvittering på allerede betalt trafikalt grunnkurs. Begge mente at det var de beste julegavene noensinne. :love:

Kanutten sa for siden:

Sambo og jeg fikk dessuten den fineste gaven av dem alle; vi blir henholdsvis farfar og steppbæsta igjen til sommeren! :love:

Bønna200 sa for siden:

Gratulerer, Kanutten:)

Jeg fikk iskremmaskin! :heia:

Også en bok, dusjsåper, vin, sjokolade (som gikk videre til gubben...) og et par pynteting.

Av besteforeldra mine fikk jeg i tillegg 700 kroner og det kom veldig godt med, siden jeg herpa mobilen min i går og måtte bestille ny:o

ToreH sa for siden:

fikk 2 stk Diesel dongeribukser og en Bergans Sastrugi dunjakke fra kona. Kom godt med når andre klær er blitt for store....

Fra kidsa fikk jeg noe håndsydde greier og et brodert bilde. Ja og så fikk jeg en glassrein til å henge på juletreet fra ungene også. Alt var like flott!

Kanutten sa for siden:

Glassreiner er kuuule dyr!! Jiiihaaa!!

ToreH sa for siden:

øøøh, vel, det kan vel diskuteres. men siden ungene har lagt ned masse "love" i anskaffelsen så liker jeg de selvsagt :)

Marina sa for siden:

Jeg fikk bølgetang til håret, flere sett med sengetøy, sjokoladefondu-skåler med telys under (sååå søte! :love: ), div nipsting jeg har siklet på hele julen og noen klesplagg i RIKTIG størrelse (det trengtes!). I tillegg fikk jeg 1500 kr på BSU og 1500 kr til Tanzaniaturen jeg skal på i februar. Slett ikke dumt! Jeg tror ikke jeg har vært så fornøyd med gavene noen gang før :D

Egwene sa for siden:

Fikk veldig mye fint, men en av de jeg ble mest overrasket over og glad for, hehe, er ismaskin!:D

Mamma og pappa hadde fått tak i den fra OBH Nordica, og jeg hadde ønsket meg den leenge !
Så da blir det lavkarbois i juleferien :)

Bønna200 sa for siden:

Akkurat den vi fikk:) Nå blir det is-kos:)

langaard sa for siden:

Mannen og jeg, fikk elektriske tannbørster og tannkrem fra ungene, lurer på om de syns vi har dårlig ånde:p (vi er stort sett i ketose begge)

Dietta sa for siden:

Fått veldig mye fint jeg også, tror nesten jeg må ha vært litt snill :p
Veldig glad for nye støvletter (fra mannen, men fikset av undertegnede), for det trengte jeg virkelig. Koser meg i sofaen under nye skinnpledd, med nye bøker og bare nyter livet. Den rareste gaven under treet her i år, var en stor, svart dildo som mannen kjøpte til svigermor (hans egen mor altså). Jeg lo så jeg hold på å tisse i buksa flere ganger...... :eek:

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Oi, det var jo gaven sin... :eek: Håper nesten det var en forhistorie inne i bildet der, at det ikke var noe han bare fant på av seg selv...

Kanutten sa for siden:

:lol: Mener å ha lest et sted at hun ikke visste hva det var, men det fulgte kanskje med ei bruksanvisning? :p

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Jeg har virkelig ingen grunn til å klage på julegavene jeg heller. Har fått veldig mye av det jeg ønsket meg, og mere til!
Fikk bl.a. en stanse-maskin til kortlagingen min, og flere ulike former til den. Helt toppers! To gensere som begge var litt trange, men jeg håper jeg snart "vokser" inn i dem... I mars skal vi på Else Kåss Furuseth sitt show, takket være min bror. Og på kjøleskapet henger det et stort bilde av min lille nevø. :hearts:Elsker sånne gaver, og så er det jo selvfølgelig et usedvanlig vakkert lite barn. (helt upartisk sagt fra meg selvfølgelig)
Med en svigerfamilie som er pakkegale har jeg fått mye mer og :p Tør ikke engang tenke på hvordan det vil bli om svigermor får barnebarn...

Dietta sa for siden:

Ingen forhistorie, bare mannen :love: som er fæl med practical jokes ;) Hehe. Og helt riktig Kanutten, hun skjønte ikke hva det var med en gang. "Det er noe med batterier" sa hun.... Jag satt i batteriene, og skrudde på knappen, så dimmet jeg opp lyset...... Da skulle dere sett ansiktsuttrykket. Helt ubetalelig ;) Det ble veldig mye latter av det hele kvelden, og i dag fikk vi telefon fra broren hennes i England. Hun hadde ringt dit og fortalt - og nå er hun vistnok gravid allerede :eek:
Men slapp av - vi er nesten helt normale i familien altså, det høres bare ikke slik ut.........

Kanutten sa for siden:

:lol:

TrillTrall sa for siden:

Jeg hadde ønsket meg et par ting fra kjæresten, men han påsto at det jeg ønsket meg aller mest ikke var å få tak i lenger. Og denne gangen var han så overbevisende at jeg gikk fem på gitt!
Under treet lå det to pakker fra ham, den ene var en værstasjon (jeg under meg litt...) og den andre var en flott kikkert! Det hadde jeg ønsket meg til å ha på hytta så den ble jeg virkelig glad for. :) Fikk masse fint fra andre også og jeg tror jeg må ha sjokolade og te til påske minst!

Etter at alle gavene var delt ut og jeg holdt på å koke nytt kaffevann ropte Lille Gubben på meg og da jeg kom inn på stua og så han sto i døra til soverommet så jeg på ansiktet hans at han hadde fått tak i det jeg ønsket meg allikevel. :) Og ganske riktig - "Jeg traff på nissen og han hadde noe mer til deg!" smilte han og der sto bagen med ulldyne til meg! :love: Så nå er det slutt på å fryse - evt. bade i svette - om nettene hjemme hos meg selv også! :ja: :love:

mayliss1979 sa for siden:

Jeg fikk altfor mye, familien min skjemmer meg bort... Tre sett med ullundertøy, tykke gode ulvangsokker, undertøy(hele 6 truser!), enda flere vanlige sokker, skjerf, lue, vanter, et annet nyyydelig pynteskjerf, kamera, to flotte skåler, en hodeskallelykt(kosta boda), shotglass.... Ja, det ville ingen ende ta! Vi fikk litt sammen også men ikke så mye.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.