< Tilbake til oversikten

Julekjole!

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Yes, et deilig lyspunkt! Vekten er jeg ikke venn med for tiden, den har krøpet litt opp, og vil hvertfall ikke ned - har ikke gått ned på 9 mnd. Pokker ta skyhøyt stressnivå og manglende metthetsfølelse.

MEN- i år hadde jeg lyst på en kjole til jul. Er så vant med å handle i alle xl-butikker, så det er uvant følelse å gå i "vanlige butikker" og faktisk ha et håp om å finne noe som passer. Var innom en butikk, prøvde både xxl og xl, og endte opp med en kjole i L!!! Dæven det var godt å ikke måtte opp i de største størrelsene der inne, og faktisk finne noe som satt greit på! Og den var tilogmed på tilbud, -30% - det fant jeg ikke ut før jeg stod i kassa og skulle betale!:D Særlig bedre blir det ikke altså!

Den svarte oppe til høyre

KarMa40 sa for siden:

Skræbbis!!

Señora sa for siden:

Herlig! Fin kjole.

Mariann S sa for siden:

Grattis :) Nydelig kjole du har valgt.
Dei hadde forresten vanvittig masse flott der då, synd den butikken ikkje finnes i mitt fylke. Likte både klær og priser :)

smgj sa for siden:

Kjempefin kjole - og antakelig en skikkelig hyggelig juleoverraskelse også? ;)

Dietta sa for siden:

Så moro - og en lekker kjole. Ble litt inspirert jeg, har PM på handlesenter her så kanskje jeg skal ta en tur i morgen ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.