er ikke helt god....
Og på toppen av det hele har noen funnet ut at de skal ha en SØNDAG!!! på en TORSDAG??? :confused: AS IF! Liksom! - det skulle vært en LOV mot slikt!!! :mad:
Måtte bare få det ut! :D Jammen bra at jeg slo meg løs i butikken idag :o Og vi skal nå alltids finne på noe morsomt å gjøre - selv om ikke ting går som tenkt... :snill: Blir nok sykkeltur og grilling på en varm lun strand? Noen som blir med? :D
Altså, denne torssøndagen har eksistert i noen år da, og burde ikke komme overraskende på noen egentlig. Liker du ikke fridager? Litt morsomt å se deg så høyrød og illsint da...:p
Ja, det var litt plagsomt..Jeg mister en konfirmasjon fordi den skulle være på en TORSDAG istedenfor Søndag..Så, imorgen sitter jeg på toget (egentlig på tur hjem bl.a. for konfirmasjon) og bare kjeder meg.. Blæh :mad:
Folk har handla som gale i dag..Skulle tro butikkene holdt stengt til mandag,for å si det sånn..Og lite populært var det når ølsalget stenger kl 18.00 dagen før en helligdag.Det var mange sure miner,det kan jeg love dere,men skulle vært foruten drapstrusler,det var ikke noe gøy!
Oooooops, "noen" hjemme hos oss har glemt at det er RØD dag i morgen.... og har ikke handla noe i det hele tatt........ Det var jo ...... trist....:o ... men leit, for kjøleskapet er nestem tomt....
OKey, da blir det kinamat fra "Peders" da....... de kommer alltid med god mat "om et quater"....:p
:rodme: Skal jobbe jeg vettu, - tenkte ikke på at det var helligdag (selv om 170 % betalingen for vakta og røde bokstaver på kalenderen lyser mot meg) og så hadde jeg kveldsvakt i dag og så hadde jeg jo nok salat til lunchen min :p Mannfolket har vel lov å tenke litt og vel ? ;)
Er helt enig med HP, jeg. Irriterer meg alltid grenseløst over sånne dager. Påska f.eks, er minst 4 dager for lang.:D Skulle ikke vært lov til å holde landet stengt i dagesvis. Jeg vil ha avisene mine!! :D
Synes det er toppers,kan bli kjedelig,men da er man bare mer motivert for jobb igjen!Og pinsehelga stenger vi lørdag kl 16.00 og åpner ikke før onsdag kl 09. Da får dere huske å handle til 17.mai!!Vet ikke hvordan det er med resten av landet,men her blir det altså stengt 16.mai/2.pinsedag.
Verden går ikke under selv om det er tre fridager på rad. Hysteriet har tatt fullstendig overhånd, og jeg er overlykkelig for at vår kjære Valgerd har tatt til vettet og lar butikkene være stengt 16. mai.
Våknet ti over halv ti ! - til en halvtimesgammel sms fra venninne med anmodning om å gå tur på morgenkvisten. Gjeeesp! Nå er kaffekoppen snart fortært og frokostpannekaka (og venninna) venter. Deilig! Nå må jeg hive i meg pannakaka og halse oppover til toppen vår. Deilig utsikt venter der. En fin dag!
Bare så det er sagt: Så liker jeg røde dager jeg. Herlig med en fridag. Men de bevegelige er ikke alltid like festlige - ikke alltid en fridag er en del av planene... :p
Vi har sol ja, og to minusgrader og liten storm. Det er ikke akkurat behagelig å oppholde seg utendørs, særlig ikke når man absolutt skal pusse vinduer i bare T-skjorta...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.