lizliz sa for siden:
Hei.
Det har seg sånn at for tiden så sliter jeg litt med matlysten, men jeg er likevel kjempe sulten. Jeg sliter med å finne noe å spise som jeg har lyst på. Dette gjelder vel igrunn kun for frokost og lunch situasjoner, spesielt frokost.
Jeg har spist meg utrolig lei på egg så tanken på det gjør meg mer kvalm enn noe annet for tiden.
Dette blir en utrolig dårlig sirkel, for jeg våkner og er sulten, finner ikke noe å spise, blir kvalm fordi jeg har blitt for sulten også finner jeg hvertfall ikke noe å spise.
Det har seg også sånn at jeg blir veldig fort mett når jeg først spiser noe, for så å bli sulten igjen etter 1 time. Jeg kan jo ikke gå rundt å spise hele tiden heller ( også var det det problemet med maten og da.. ) Har ikke noe trøbbel med å finne mat til middag ettersom dette alltid har vært det måltidet jeg synes er best, og klarer å være mest kreativ på. Jeg har alldri vært noe særlig glad i brødmat og frokost og sånn.. så dette problemet har vel alltid eksistert, men blir litt mer tydelig nå ettersom brød ikke er ett alternativ uansett..
Jeg har nor idiotiske smaksløker som hater annen ost enn hvitost og brunost, hater også yoghurt,CC,skyr og avokado.. så kan jo ikke spise sånn heller..
Merker at dette er et kosthold jeg vil fortsette med men hva i huleste skal jeg spise.. Merker at det går på energien, at jeg går veldig fort tom, sliter også med hårtap og hyppige blodtrykksfall når jeg reiser meg og veldig høyt kolesterol ( skal teste igjen om noen dager for å se om det har blitt bedre de siste mnd)... skulle nesten tro dette kostholdet ikke var noe for meg.. men jeg vil ikke tilbake!!
Er det noen som har noen gode råd eller tips til hva jeg kan gjøre? Er ikke noe behagelig å gå sulten støtt og stadig.. Og synes forøvrig ikke ideen om middag til hvert måltid er no særlig heller..