< Tilbake til oversikten

"Spis deg slank"

Budeiea995 sa for siden:

Hei! Jeg har må gått ned 17 kg og har 5-6 igjen men her står det BOM stille!!!
Har bare flyttet seg mellom 70,9 og 72,9 på 4 mindre og jeg som hadde gledet meg sånn til å se 69 tallet!!!!

Har nå bestilt to uker med "spis deg slank"
Er det noen som har erfaring med dette? Funker det eller er det penger ut av vinduet?

Har du andre ideer til hvordan jeg skal få av de siste kiloene?

Albatross sa for siden:

Det funker om man har mye overvekt. som det står på hjemmesiden. Om du vil oppleve noen effekt av det er jeg ganske usikker på siden du er så nære målet... Er som regel trening som må til for å få vekk pyntekiloer... :) Lykke til! :heia:

Budeiea995 sa for siden:

Jeg trener Kettlebell to ganger i uka, men det er helt klart ikke nok....

Gleder meg til kveldene blir lengre igjen. Helt frem til senhøsten gikk jeg ei mil hver dag i heia, men etter hvert ble det for mørkt og nå orker jeg ikke pga minusgradene. Fryser bare jeg ser snø, brrr!

Vel, skal hente varene i legen så det blir 14 spennende dager. Tenk om jeg får se 6 tallet!!!!!! OMG! ;)

Nerthus sa for siden:

Tja, det er jo lite kalorier, men perfekt fordeling av næringsstoffer lavkarbomessig så det kan jo virke :) Bare husk at du nå i to uker IKKE spiser NOE som helst utenom, verken "lovlige" drops eller noenting - da er det større sjanse for at dette vil fungere:)

Litt avhengig av om du har bestilt brødmeny eller ikke også, siden noen har større problemer med å gå ned med brød-alternativer :)

Budeiea995 sa for siden:

Jeg har da selvsagt valgt brødvarianten, huff....
Skal ikke spise NOE ved siden av. Skal være hard!!!
Dette klarer jeg, blir spennende!!!

Nerthus sa for siden:

Blir det mye brød, bytt ut feks lunsjen med egenlaget. Omlett med ost og skinke, røykelaks med eggerøre, avokado med reker, salami og osteruller, grillete kyllingvinger osv :) Prøv og hold deg innenfor kalori og karbohydrat-grensene for et slikt brødmåltid med pålegg så burde det gå greit :)

Budeiea995 sa for siden:

Hentet det i dag morges og ble litt sjokkert da jeg pakket det opp, det så jo så lite ut!
Nå er jeg ikke en storspiser fra før, men det så lite ut..

Nå er lunsj og middag fortært (rakk ikke å få det så tidlig som frokost så joppet over) og jeg er studd. Ett rundstykke til kvelden skal nok gå ned men hadde nok ikke trengt det nei!
For ikke å snakke om hvor godt det er! Fornøyd!!!!

Spennende dager fremover!!!

Nerthus sa for siden:

Husker første gang jeg spiste SDS - i forhold til MINE porsjoner var dette babyporsjoner og jeg var seriøst sulten de tre første dagene! Nå klarer jeg knapt få i meg hele middagen uten at jeg blir ganske så mett... :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.