< Tilbake til oversikten

Muskuløse vegetarianere

Marianne sa for siden:

Det finnes kjente vegetarianere/veganere som er ganske muskuløse. Kan eksempelvis trekke fram Anthony Robbins som er riktig så velbygd. Eller disse kjente vegetarianere: Richard Gere, Woody Harrelson og Brad Pitt.

Jeg har også vært i familie med en vegetarianer, som var meget slank men allikevel muskuløs og godt trent.

Hvordan er det mulig?

Iset sa for siden:

De kan jo spise ganske proteinrik kost de og, feks soya og belgfrukter. De drikker vel endel proteinshaker også. :)

Marianne sa for siden:

Kan de klare det uten å drikke proteindrikker da?

Muskat sa for siden:

Nøtter, bønner, naturris, avocado - alt dette har proteiner. Hvis du vet hvordan du skal spise, så går det bra det - men det krever en annen type kunnskap og planlegging enn jeg har. Og jeg kjenner veganere som er ALT ANNET enn muskuløse - tvert imot noen tynne spjælinger :)

Muskat

Iset sa for siden:

Og så har du de som er overvektige, som det jeg BLE da jeg ble vegetarianer. Var veggis i 6 ÅR, og la på meg 30 kg!!!

Summer sa for siden:

Brad pitt er da Atkinser. :deltar:

(mener vi hadde en artikkel om dette her en gang?)

donjuanwannabe sa for siden:

Jeg har også lest at Brad Pitt er på Atkins (og Jennifer Aniston). Men nå har de visst gått over til South Beach.

Marianne sa for siden:

Takk for svar Muskat, Iset, Lise og donjuan.

Brad Pitt kjenner jeg ikke personlig ;) , jeg bare leste at han var vegetarianer. :confused:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.