Kanutten sa for siden:
Jeg har hittil i kveld kjøpt 11 geiter!
Og jeg som var ferdig med alle julegaver... Geitegaven kommer på toppen, men det går til en god sak.
Kanutten sa for siden:
Jeg har hittil i kveld kjøpt 11 geiter!
Og jeg som var ferdig med alle julegaver... Geitegaven kommer på toppen, men det går til en god sak.
Bønna200 sa for siden:
Done:) Jeg ga den navnet Bønna:lol:
Kanutten sa for siden:
:love: Flott navn!
index sa for siden:
Tror jeg står over. Jeg synes de smaker så stramt...:cool:
Gracella sa for siden:
Yndlingsserien min tok opp julegeiter :D
www.youtube.com/watch?v=-GwWhK9zdek
Dietta sa for siden:
Nå skal jeg kjøpe geit også. Kanskje jeg skal døpe den Kanutten, etter TS ;) eller selvfølgelig Romeo Klive hvis det er en geit med baller....
Lava sa for siden:
Kjøpte mange i fjor, men står over i år.
Lava sa for siden:
:lol:
fridr sa for siden:
Jeg gir en mnd med frokost til barn på gateengler i Brasil sitt skoleforsterkningsprosjekt i slummen i Salvador. Litt synd at jeg ikke kan navngi ei geit da ;) Men veldig fint prosjekt synes jeg (og siden hjerte mitt er halvt brasiliansk velger jeg å gi der). God jul til alle, både de med geiter og de uten :D
Kanutten sa for siden:
:lol: Jeg vil gjerne ha ei geit oppkalt etter meg.... Eller Anne Cath. :p
Kanutten sa for siden:
:klem: Det er faktisk godt å velge å gi gaver til dem som trenger det fremfor å gi gaver til noen som kanskje bare stuer dem bort. Vel, alle får noe hos meg, men de får ei geit i tillegg. :ja:
Nå er alle 11 geitene prekivert!
fridr sa for siden:
Hehe, ser nå at min gode venn "vimsen85" har vært inne på min profil og svart her ;)
Antoinette6 sa for siden:
Jeg har kjøpt mange geiter, - for flere år siden. Til jul og til bursdager. Og så viste det seg at det hele var ren humbug. . . . :nedfor:
index sa for siden:
Ja, slike tiltak er ofte det...
BenteR sa for siden:
Var det samme organisasjon som stod bak da?
Infoen om hvordan dette har virket for menneskene som får geit, er rimelig overbevisende.
Btw, geita vi kjøpte i bursdagsgave til eldstemann her, heter Hagdar:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.