< Tilbake til oversikten

HJELP! Julegave til kjæresten ...

kennygirl sa for siden:

Er det noen som har noen bra forslag til hva jeg kan kjøpe i julegave til kjæresten?
Står helt fast! Vi har nylig blitt sammen, så vet liksom ikke så godt hva han liker eller trenger...

Nerthus sa for siden:

Hans favorittsnacks/godteri hjemmelaget og gavekort på clas ohlson? ;)

shailene sa for siden:

Spent på tips selv! Vanskelig å kjøpe gaver til mannfolk ja.. Jeg pleier å leke kjip og overtale han til å la være å kjøpe noe han har lyst på, så jeg kan gi han det i gave istedet. Mulig jeg er gjennomskua nå... :p

Hvis han sitter mye foran PC'en, finnes det jo mye artige gadgets og tilbehør til laptop som passer fint som gave. Et halskjede eller en klokke går jo også an, hvis det er noe han bruker. Er man helt tom for ideer, blir jo gaver som er fysiske på en annen måte enn at de ligger under juletreet alltid en hit da :D

Marina sa for siden:

Kinobiletter, gavekort på middag (enten hjemmelaget eller resturang), konserbiletter eller andre opplevelser er alltid kjekt å få :)

Egwene sa for siden:

Bøker, om han er glad i å lese, sjokolade, spill, klokke etc :P

ToreH sa for siden:

Det blir kanskje vanskelig å gi konkrete råd siden vi får litt lite å "jobbe med" fra deg.

Men hvis du ikke vet noe om hva han har eller hva han har sagt han sparer til etc så blir det veldig vanskelig, det skjønner jeg.

Men på generelt grunnlag så liker gutter følgende ting:

Noe til playstation som spill, fjernkontroll, gadgets til PS3
Noe teknisk duppeditt f.eks en tøff hodelykt fra Led Lenser? Gavekort hos komplett.no vil kanskje være noe bra?
Verktøy som boremaskiner, sager, driller etc. Men siden du ikke vet hva han har så er jo et gavekort på en verktøysjappe midt i blinken da.
En ny BD spiller kan jo være fint for ham og deg også.
Nye klær, en ny dress eller noe sånt liker jo også vi menn få da. Alle er jo ikke glade i å kjøpe klær selv.
Kult treningstøy hvis han er fysisk aktiv? Dette er jo ting som slites raskt og man kan vel egentlig aldri få nok av treningstøy.
Kule lettvektsjoggesko? Menn kjøper ofte bare joggesko, men spesialsko har de færreste, og de fleste synes det er kult å få.
Jo, nå har jeg det! Hva med den nyeste Bosch laser avstandsmåleren? Den heter Bosch GLM80+R60 og vil garantert slå an hos ham hvis han er litt handy.

just some tips...

timich sa for siden:

Hvis han trener: Pulsklokke! :D

ToreH sa for siden:

Eller enda bedre: Pulsklokke med innebygd GPS og treningdagbok! Typisk en Garmin Forerunner.

Det er duppedings for den tekniske, treningsredskap for den bevisste, og posisjonering for den stedville! :)

timich sa for siden:

Det er jo meg jo:p

Cyan sa for siden:

Be om en ønskeliste? :snill:

Eller kanskje det greieste er å kjøpe en genser av noe slag? Du vet vel sånn cirka hva slags stil han liker. Å kjøpe gadgets ville jeg faktisk vært litt forsiktig med når forholdet er såpass nytt som det virker å være. Er han en gadgetmann har han sannsynligvis ganske mye allerede.

Egwene sa for siden:

Eller hva med en digg massasje og en blowjob ? :P

Happy girl sa for siden:

I fjor kjøpte jeg billetter til Top Gear showet i Oslo med hotel overnattning, det var vist den beste presangen ever :) Et annet år kjøpte jeg 5 behandlinger hos kiopraktor siden han gikk og klaget over den stive og vonde kroppen sin :)
I år blir det en strikkegenser og et par ski så han er klar for skibakken :)
Ellers er klær som regel alltid toppers eks Moods hvis han liker det, et blad abonnement på FHM/motorblad, konsertbilletter, stilig lommebok, kule boksershorts, kommer jo litt ann på kor masse penger du har tenkt å bruke.
Lykke til

halkatlala sa for siden:

hvis han liker pearl jam: billetter til pearl jam konsert i oslo
hvis han ikke liker pearl jam: tving han til å like pearl jam og gi han konsertbilletter til jul.

mk1992 sa for siden:

Tv serien helt perfekt eller dag :)
Sikklig artige serier! eller kanskje en parfyme som lukter godt

Kanutten sa for siden:

Narvesen har slike gavekort som koster 199 kr. Det gir mottakeren muligheten til å velge et abonnement for et halvt år(?) mellom ymse blad. Det kan velges mellom MANGE blad!

kennygirl sa for siden:

Takk for mange supre tips alle sammen :D

Han hadde nylig bursdag, så jeg brukte opp den beste ideen da :p he he
Men nå har jeg fått ny inspirasjon fra dere :D

TUSEN TAKK

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.