Jeg kjører nå til postkontoret for å hente bøkene , Gi Null og Slanking med Ketose. Har dere noen tips når jeg skal sett meg å beynne lese bøkene. Er bøkene bra for å gå ned i vekt? vil ha rett og slett deres erfaringer med bøkene.:)
Hei Nerthus
jeg bare lurer på hvilken retning du har brukt? siden 27.11.01 spiser je hverdag under 20 karbo, men je toro fett inntake var veldi lavt. siden igår spiser litt mer smør og majones. Gått ned 3kg 1.uka men siden stille.Takk for alle svarene jeg får fra deg.
Jeg spiser generelt til vanlig med maks 20 g kh pr dag, og godt med fett.
Jeg har stort sett hatt vektnedgang når jeg spiser spisdegslankmåltider... de ligger på lite kalorier men "perfekt" fordeling av næringsstoffer i forhold til lavkarbo :)
Jeg må spise veldig små porsjoner for å gå ned, men er ekstremt glad i god mat (som stort sett all lavkarbomat er...), og spiser dermed mer enn nødvendig for å gå ned. Jeg holder vekta stabil da - en liten trøst :)
Nå er du så fersk at jeg vil ikke anbefale kaloritelling i det hele tatt! Les bøkene dine, og spise godt med fett om du spiser lite kh hver dag. Det tar 2-8 uker og komme ordentlig i gang med fettforbrenningen, så vær tålmodig og spis "riktig" etter retningen du har valgt så får du nok helt sikkert resultater.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.