< Tilbake til oversikten

Og plutselig sprakk jeg ...

langaard sa for siden:

Ikke gi deg Marella:klem:( det ordner seg for flinke jenter:))

Marella77 sa for siden:

Takk for støtten Langaard... Trenger det nå kjenner jeg... :klem:

Albatross sa for siden:

Jeg sliter også etter julebordet på lørdag :klem: Har komt ned 1 kg, men den siste sitter godt, men så kom tanta og, så hun bidrar vel også.... og jeg er heller ikke kommet i ketose igjen :(

Marella77 sa for siden:

Lykke til Albatross!! :) Jeg har spist noen gulrøtter i det siste, tror det er hovedårsaken til at jeg selv ikke er kommet i ketose igjen... Jeg hadde ALDRI trodd at noen gulrøtter skulle ødelegge for meg.. hehe. Du får hilse tanta da, hehe... (trodde først du snakket om at du fikk besøk av din tante... )

Marella77 sa for siden:

Johoooo..... Da er jeg i rute igjen... Jeg har tatt av det halvkiloet jeg la på meg da jeg sprakk, og nå etter en uke, her jeg tatt av 1 kg til! jippi! Nå veier jeg akkurat 100,0 kg, så da er det jammen ikke lenge til jeg er 2-sifferet :heia:

langaard sa for siden:

Det var det jeg visste! Gratulerer Marella:heia:

Marella77 sa for siden:

:klem: :) Takk :)

Aline sa for siden:

Grattis :D

Alynna sa for siden:

Har akkurat lest gjennom tråden, gratulerer for å ha kommet deg gjennom kneika, Marella! Synes du virker mye sterkere enn du av og til gir uttrykk for :)

er så glad for at du likevel holdt ut da det gikk gale veien, for hadde du virkelig droppet hele planen, så ville det fort blir 10-20 kg opp, og ikke bare et par kg... de har ingen ting å si i det lange løp ;)

Stå på! :D

Kanutten sa for siden:

:klem: Grattis!

Marella77 sa for siden:

Tusen takk dere :)

@Alynna! Tusen takk, koselig tilbakemelding! Jeg er sterk når jeg ikke er svak, hehe... Men når jeg er svak, klarer jeg ikke å styre meg selv i det heletatt! Men det hjelper veldig med støtte fra dere!!! Grøsser med tanker på at gå opp 10-20 kg igjen! Så glad for at det ikke skjedde. Nå gleder jeg meg til å komme under 100 kg... :) Lykke til videre dere også!! :)

Chamomilla sa for siden:

Så fint å lese at du tok deg inn igjen! (leste nettopp hele tråden)

Ha en fin dag! :D

Marella77 sa for siden:

tusen takk, så koselig :) ønsker deg en fin dag også :)

Charlott sa for siden:

:heia:

I de periodene jeg roter litt med maten, setter jeg opp ei liste over ting jeg har lov til å spise, når jeg har "lyst" på noe.

Nå, frem til julaften, er det makrell i tomat, egg og tunfisk :p

Det er liksom kun de alternativene jeg har, ferdig med det.

Det fungerer, merkelig nok ;)

Marella77 sa for siden:

Det var en sunn liste!! Og et veldig bra forslag! Flink du :) Takk for tipset :)

Charlott sa for siden:

Det er ting jeg synes er godt, men ikke sååå godt ;)
Har ikke så mye med å være flink å gjøre, som at jeg blir dårlig av høykarbo, særlig sukker og mel.

Det mentale spiller veldig inn, nå må jeg ikke holde meg til "bare" måltidene, har jo alternativer til "lyst på noe" :p

Dietta sa for siden:

Så flott Marella. Nå har du virkelig vært gjennom den første store prøvelsen - og bestått :heia:

Marella77 sa for siden:

syns du er flink likevel jeg... :)

Hehe, takk :) Ja, nå har jeg lært for en stund tror jeg... ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.