Joppeline sa for siden:
Heia!
Er det noen av dere som en sjelden gang spiser kokosboller? Hvilket merke velger dere? :D
Joppeline sa for siden:
Heia!
Er det noen av dere som en sjelden gang spiser kokosboller? Hvilket merke velger dere? :D
Rin sa for siden:
Egentlig ikke, men jeg har undersøkt litt om dette før likevel. Hvis du bor i Oslo, kan det lønne seg å besøke Den Lille Kokosbollefabrikken - kokosbollene der er ganske store, og inneholder noe sånt som 50 kcal og 10 gram karbohydrater per stykk. Troor det er ganske bra sammenlignet med andre varianter. :cool:
Gerd sa for siden:
Nei. For det er sukker i de, og det skal vi ikke ha på ketolyse.
Joppeline sa for siden:
Ser du har holdt på lenge, Gerd!
Hva spiser du om du blir snopesyk? :)
Charlott sa for siden:
Lag selv da vel?
Ligger flere oppskrifter på "lovlige" kokosboller her :D :sikle:
Gerd sa for siden:
Helst så tar meg litt mat :ja: Eller finner på noe å gjøre :)
Men jeg tar gjerne en bit mørk sjokolade av og til..
Og nå til jul lager jeg sukkerfritt godteri :)
Jeg er sukkeravhengig, og har måttet endre en del vaner/uvaner for å ikke havne på "kjøret" igjen :)
Så jeg kan ikke "bare ta en liten bit" av godteri med mye sukker, da klarer jeg ikek stoppe.....
Rin sa for siden:
Jeg også - det er nok mange av oss som har det sånn. :o Så jeg synes heller ikke kokosboller er noe å anbefale, bare så det er sagt. For meg er det bedre å stagge pms-søtsug og sånt med bær eller nøtter.
Joppeline sa for siden:
Mange gode tips her, tusen takk!
Skal kikke litt rundt, forhåpentligvis blir det noe godt i kvel!
tess81 sa for siden:
Hvis jeg spiser noe med sukker i så får jeg sykt hjertebank - og d trenger ikke være mye e spiser heller......så blir bare sukkerfritt for meg ;)
lizliz sa for siden:
Er veldig lett å lage selv, og smaker helt likt som høykarbo varianten spør du meg :D :D :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.