< Tilbake til oversikten

Quornfilet

shailene sa for siden:

Filetene kan bli litt tørre noen ganger, syns egentlig bitene er bedre. De kan vel best sammenliknes med perfekt mør og saftig kyllingfilet, og de er helt idiotsikre når det gjelder tilberedning. Trenger ikke marinering, men de blir ekstra gode når de er stekt i smør. Koster 50 kr for 400g, hvis jeg husker rett.

Yrla sa for siden:

Takk. Er det kun å finne på helskost eller meny også, kanskje?

Nerthus sa for siden:

Jeg har brukt quorn - den som ligner på kjøttdeig :) Dyr, men helt ok i kvalitet og smak spør du meg :) Overraskende god kan jeg vel si :)

Dette var i min lavkalori-periode, nå går det heller i ordentlig kjøttdeig som er så utrolig rimelig på pris for tiden :)

Yrla sa for siden:

Ja, er det det samme? Jeg er lei av karbonadedeig så jeg ble glad da jeg oppdaget dette alternativet. Får i meg for mye kjøtt også.www.quorn.no/products/Quorn_Fil%C3%A9er_312g.aspx fant det, måtte bare bruke quorn og ikke quorn filet som søkeord:)

shailene sa for siden:

De store ICA-butikkene har det iallefall, mulig flere kjeder har fått det inn også. Aldri sett det på helsekost.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.