< Tilbake til oversikten

Tine har regnet feil...

HP sa for siden:

Og nå er kartongene fjernet fra butikkene, og kartongene kommer aldri tilbake!

Les mer her: www.vg.no/pub/skrivervennlig.hbs?artid=276066
Og her: www.vg.no/pub/skrivervennlig.hbs?artid=275951
(reklamefrie lenker ;))

Og Tines kommentar: www.tine.no/pressemeldinger/39513/

Iset sa for siden:

De er helt syke!!! Jeg tenkte meg det var mye mer sukker i den enn det de reklamerer med, så jeg har ikke drukket den i det hele tatt. :eek:

Godt de er anmeldt, for noen fjotter!

Albertine sa for siden:

Whohoo! bølgen

magdalena sa for siden:

neeeei??:eek: Jeg som drikker det til lunsj på jobben,trodde det var et sunt alternativ.Da er det jo like greit å drikke litago,for den som ikke liker vanlig melkesmak..

Iset sa for siden:

Nettopp!! Så det er så villedende som det kan få blitt. Jeg blir så rasende!!! :eek:

Summer sa for siden:

Det bør jo bare få følger!
Noen bør sette ned foten kraftig. Det skal ikke være lov å lyge og skjule hva som er i et produkt man skal putte i kroppen !

Amica sa for siden:

Hæhæhæhæ, mener jeg så reklamen for det der senest igår kveld (kan hende det var noe annet med smak fra Tine, men). Jaja, nå tråkket de fint i salaten..

Den med smak av kaffe..var det jeg så på reklamen, er det det dem nå har fjernet eller? klø seg i hodet Eller er det der det dem reklamer for mot ungdom? 24 gatehjørnet skapet bl.a. (teite saker, men), eller 24 DJ-armen.. (klarer ikke følge med i den verdenen der, drikker ikke noe melk av noe slag selv så :o )

magdalena sa for siden:

Vi har de ennå i hyllene,og hun bestillingsansvarlige visste ikke noe om dette..Men det går faktisk mye av Tine sin melk med smak,bare bittert at en er blitt lurt.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.