neeeei??:eek: Jeg som drikker det til lunsj på jobben,trodde det var et sunt alternativ.Da er det jo like greit å drikke litago,for den som ikke liker vanlig melkesmak..
Det bør jo bare få følger!
Noen bør sette ned foten kraftig. Det skal ikke være lov å lyge og skjule hva som er i et produkt man skal putte i kroppen !
Hæhæhæhæ, mener jeg så reklamen for det der senest igår kveld (kan hende det var noe annet med smak fra Tine, men). Jaja, nå tråkket de fint i salaten..
Den med smak av kaffe..var det jeg så på reklamen, er det det dem nå har fjernet eller? klø seg i hodet Eller er det der det dem reklamer for mot ungdom? 24 gatehjørnet skapet bl.a. (teite saker, men), eller 24 DJ-armen.. (klarer ikke følge med i den verdenen der, drikker ikke noe melk av noe slag selv så :o )
Vi har de ennå i hyllene,og hun bestillingsansvarlige visste ikke noe om dette..Men det går faktisk mye av Tine sin melk med smak,bare bittert at en er blitt lurt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.