:heia: Jippi, denne Ketolysekuren virker!!! Jeg har nå spist ketogent og vært i ketose hver dag (tror jeg...) i akkurat 2 mnd. Jeg har gått ned 14,1 kg, og er superfornøyd!!!! Jeg er så glad for at jeg endelig har funnet en "slankekur" som funker for meg! Jeg gleder meg til fortsettelsen!!! Lykke til videre alle andre medmennesker!! :)
Gratulerer! Det var da et voldsomt tempo! Jeg for min del har gått ned 12,5 kg på fire måneder, men så har jeg valgt en mer moderat lavkarbo i stedet for ketose da. Det føles herlig å ha knekket koden til hva som fører til vekttap vs vektøkning, dette gjør det lett å tilpasse kostholdet til den effekten man ønsker selv. For min del er jeg nå på tosifret antall kilo for første gang på 12-13 år, og det føles rett og slett herlig!:D
12,5 kg på 4 mnd er jo også kjempebra!! 4 mnd av et liv, er jo ingenting! Helt enig i at det føles herlig å knekke koden ja!! hehe.... Gratulerer sååå mye med å være tosifret, gleder meg også til det skjer. Er bare 1,1 kg igjen, så det er vel ikke lenge til! smiiiil
Tusen takk Dietta. Og takk til alle dere som har hjulpet meg til å komme hit. Hadde aldri klart dette uten dette forumet!!!!!
Wooooooow så flink du er. Hvor mye skal du ned da? Gratulerer du er super flink:D.
Jeg er i gang igjen med ketose, men føler at denne uken stagnerer det helt. Jeg som håpet på å nå 76 til jul. Jaja jeg gir meg ikke. Skal fortsette til lillejulaften så skal jeg slakke litt i juleuka for så å gå ned igjen etterpå. Jeg vil ned til 70. Det er mitt aller aller siste mål:).
Tusen takk Newstart :) Ja, som du så etterpå, skal jeg ned 40 kg totalt. Men fortsetter det i dette tempoet (noe jeg tviler på) så får jeg en mye lettere sommer enn tidligere :) Jeg håper huden følger med, hehe. Lykke til med med å nå 70 kg du også!! Det er bare å ta en dag av gangen! :)
Tusen takk alle sammen!!! :rodme::D Det varmer :)
ps til Parrot: Jeg hører mange si dette med at hodet skal være med... Hva menes med det egentlig?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.