< Tilbake til oversikten

Pris på blomkål

Newstart sa for siden:

Huff jeg syns det er dyrt jeg med 20 kr for et pittelite blomkål. Syns også forsåvidt de blir mindre og mindre. Hvordan er det der dere bor? :rolleyes:

I dag var forresten butikken stappfull av smør igjen, så da trenger man visst ikke bekymre seg for det hehe....:p

kamp sa for siden:

Variere etter hvilken butikk kjede det er men priser ligger på 18 til 24 kr.. Jeg pleier å kjøpe litt frosset på vinteren :)

Engledans sa for siden:

Syns jeg og. kjøper bare når det er under 15 kr....ellers litt frosset.Her går det mest sellerirot, har vært i sverige denne uka og hamstra en 5-6 kilo:D
Jeg ELSKER sellerirot:)

Newstart sa for siden:

Hmm skal ærlig innrømme at jeg aldri har smakt sellerirot. Hvordan smaker det og er det dyrt? Det skal jeg jammen prøve en dag.:D

nellie sa for siden:

Sellerirot er alt for dyrt i Norge. Skjønner ikke helt blomkålopplegget. Betaler aldri så mye for et blomkålhode her.

Newstart sa for siden:

Å... hva betaler du da...:rolleyes:

Engledans sa for siden:

Jeg syns det smaker deiligt, litt selleri bismak,ikke mye, (men noen er kresnere enn andre da...) men det er bare godt da.Jeg lager gratinert sellerirot og sellerirot fries. Tenåringsdatteren min elsker det, hun syns at sellerrot fries er bedre enn pommes frites, så hun lagde seg det etter skolen i dag.
Desverre er den ganske dyr, en 50-60 pr kg.og delt opp i biter og pakket i plast, så de råtner....
derfor hamstrer jeg i sverige, der har de hele hoder, til 12,90 pr kilo.

Peppa Gris sa for siden:

Her koster blomkålen rundt 20 kr og er så liten som en appelsin. Så jeg dropper det. Brokkolien er heldigvis blitt litt billigere.

Dietta sa for siden:

Kjøpte stor og fin blomkål på Kiwi i dag, til 17,- pr.stk :D

Nerthus sa for siden:

Fikk litt sjokk da jeg var i Trondheim for noen uker siden. Mens små - bittesmå blomkål her i Buskerud koster 20 kr, hadde de GEDIGNE blomkål til 15 kr på coop obs på city syd... :rolleyes: Burde jo vært kilospris?

Dietta sa for siden:

Regner med at du hamstret noe skikkelig - slik alle lavkarbere med respekt for seg selv gjør ????? :p

Nerthus sa for siden:

Hahaha, nei jeg gjorde nok ikke det ;) Kjøpte bare et om dagen til middag som jeg laget til min søs, svoger og to herlige barn... minstesnuppa spiste jo nesten en halv blomkål alene til middag hver dag ;)

FrkMarge sa for siden:

Her er det fortsatt 0 smør :(
Men ang blomkål så er det veldig ymse har jeg sett... alt fra 9.90 til over 20,-

Nevalensis sa for siden:

Null smør i min by... men det går bra for min del, bruker ikke så mye smør for tiden. Går jo an å steke ting i olje:) Kakebaking (lavkarbo) er det litt verre med, skulle gjerne hatt litt mer smør slik at jeg kunne bakt litt til jul.

Blomkålen her koster 24 kroner, for et lite hode...

aslaug sa for siden:

Ja det burde vært kilopris, jeg kjøper oftest blomkål til kr15-20. Men de må være svære, slik at jeg og gubben har ca til 2 middager.:):)

langaard sa for siden:

Kjøpte blomkål til 14kr pr stk på rema i dag. Da hamstra jeg litt da:rodme:

shailene sa for siden:

Fikk sjokk når jeg så prisen for de bittesmå stakkarslige blomkålhodene i nærbutikken. Nesten 30 kr for et lite hode :eek:

Krøllerellerei sa for siden:

Det er med blomkålene som med sjokoladeposene. De blir mindre og dyrere.
(MEN plutselig er det sommer, og da blir de større og bedre igjen.)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.