< Tilbake til oversikten

Ønsk meg lykke til!

Sincity sa for siden:

Etter å ha gått på streng lavkarbo i et par år og gått ned 15 kg er jeg storfornøyd, men nå sier jeg takk for meg og grunnen til det er at jeg ikke orker å være så streng i karboveien mer, joda, jeg skal være forsiktig med karbohydratene men ikke så streng som jeg var (holdt meg til rundt 15 g )

Jeg har begynt å trene regelmessig og er mildt sagt møkkalei sånn i matveien selv om jeg har spist ganske variert. så nå legger jeg meg til rundt 50-60 g og kan fortelle at jeg har vært sååå glad de siste to ukene. Jeg har spist klementin og youghurt og fiberrik og føler at alt bare er velstand.

treningen går superfint og kroppen er stadig i forandring selv om vekta er den samme som da jeg gikk på ketolyse. (det skal legges til at jeg er bittelitt forsiktig med kalorier nå og)

men alt jeg vil si er, ønsk meg lykke til med dette "nye" kostholdet.

Nerthus sa for siden:

Lavkarbo er jo opptil 150 g kh pr dag da, så fra 15 og opp har du jo ganske mye og gå på - selv med inntak av klementiner, yoghurt og fiberrik ;)

Ønsker deg uansett lykke til med utforsking av et kosthold du føler du kan være komfortabel med over lengre tid - og som du vil opprettholde vekta med!

Sincity sa for siden:

ja jeg holder meg fortsatt til lavkarbo, for jeg vet at hud,hår,humør,kropp og sinn har det mye finere på lavkarbo. men jeg har hele tiden vært så var på karbohydratene. har freaka helt ut om jeg overskred og hvis jeg skeia ut med sjokolade en gang så gikk jeg helt i kjellern, men nå har jeg bestemt meg for å være litt mer avslappa og det er deilig=)

Bestemamma sa for siden:

Huffda, må ikke kjøre deg selv så hardt vet du...det er mon i mindre....Spiser både klementiner og sjokolade jeg óg, men i passe mengder....Ikke som før i tiden da jeg kunne spise en hel sjokolade og en kilo klementiner....Jeeees, ikke rart jeg ble uvel....:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.