< Tilbake til oversikten

Sprekk

Blester sa for siden:

Gikk på en real sprekk i går, hjemmelaget pizza.. Heldigvis ikke sjokolade og godis som også var framme. Nå er jeg sikkert ute av ketose og må jobbe meg inn igjen :( motivasjon kom til meg...

Malice sa for siden:

En liten sprekk ja, i og med at det ikke var planlagt. Men syns ikke pizza er det verste du kan sprekke på. Syns du var kjempeflink jeg som klarte å holde deg unna sjokolade og godis, selv om du følte at du sprakk.
Den pizzaen kommer nok kroppen snart over, stå på videre:)

Blester sa for siden:

Koselig og motiverende, takk :)

Señora sa for siden:

Sprekk og sprekk, det beste du kan gjøre for deg selv nå er å glemme den sprekken og så fortsette videre i det gode sporet du var i. :heia: Stå på!

Blester sa for siden:

Takk :)

shailene sa for siden:

Litt hjemmelaget pizza er da ikke noe stor krise i det hele tatt, når du har gått en hel dag eller uke på høykarbomat og godis kan du komme og si at du har sprukket ;) En liten bommert i ny og ne er ikke noe å henge seg opp i, bare å ta seg selv i nakken FØR det blir til en real sprekk :)

St. Cecilie sa for siden:

Sprakk jeg også...en pose micro-pop. :( Balls.

ToreH sa for siden:

Hva så? Kaller ikke det sprekk jeg, men en viljestyrt handling. Det finnes ikke noe som heter å sprekke mentalt....:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.