< Tilbake til oversikten

Rett på vedvarende...?

cathrine sa for siden:

Et lite spørsmål; MÅ jeg ta induksjonen først eller kan jeg gå på vedvarende med en gang...?

[color=#0000ff][/color]
:confused:

Iset sa for siden:

Induksjonen er jo anbefalt, men ingen MÅ gå på den. Du kan jo faktisk ligge på 20 gram karber på vedvarende også, men da kan du inkludere nøtter og litt bær i kosten også. :)

Kristian sa for siden:

Er målet å gå ned i vekt eller bruker du dietten bare for å få bedre velvære:confused:

Iset sa for siden:

Det blir vel egentlig det samme? Man går jo ned i vekt pluss får et indre velvære og bedre helse av å følge vedvarende også. Man kan jo som sagt spise 20 gram karber på vedvarende også, men siden man spiser nøtter og litt bær, heter det vedvarende istedetfor induksjon. :)

cathrine sa for siden:

Målet er å gå ned i vekt...MEN akkurat nå er det litt dårlig "timing" å ta induksjonen.Men man går vel ned i vekt på vedvarende også..? Bare at man ikke får en "flying start" eller...???

Jeg skal reise på ferie om 14 dager..og når jeg kommer hjem skal jeg operere, tenkte derfor å vente til etter det med å ta den første fasen! Vet fra før at den første delen gjør noe med kroppen min, og jeg tør ikke helt å "klusse" til noe før den operasjonen....

:)

Albertine sa for siden:

Du kan jo "varme opp" med et par uker uten noe særlig med karber, men med litt nøtter og bær. Så kan du ta induksjonen ordentlig når det passer deg bedre? Med tanke på at du skal opereres forstår jeg godt at du ikke vil tukle noe særlig akkurat nå.

Lykke til med operasjonen!

cathrine sa for siden:

Takk,Albertine...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.