Er det andre her på forumet som spiser lavkarbo og ikke skal ha egg, meieriprodukter,nøtter,gluten, hvetestivelse etc.... Hva spiser dere og hvordan løser dere spise ute, på reise, ferie etc... Veldig intr. i å lese deres erfaringer. God jul allesammen:D
Selv tåler jeg det meste, men om du scroller heeeelt nederst på siden her, finner du mange tråder om matintoleranse. Kanskje du finner noe du kan ha nytte av der?:)
Lykke til!
Man må da bare spise alt annet lavkarbo. Mye godt det. Alle typer kjøtt, fisk og oljer, avokado, grønnsaker, soya/tofu om du tåler det. Frø istedenfor nøtter om du tåler det. Tahini fra Monki er rådigg. Be om å ikke få saus hvis det er mel i den og sånn og få smør eller olje isteden. Tåler du geitost finnes det i hvit type, lavkarbo. Balsfjord bl.a.
Jeg bruker mye kokosmelk, soyafløte, brokkoli, kål og kylling for tiden.
Tåler ikke skalldyr, hvit fisk, blomkål eller blåbær. Egg, nøtter, hvetestivelse og gluten er også uaktuelt det samme er alt av meieriprodukter. Så jeg føler meg som en nybegynner på lavkarbo igjen:p Må jo tenke og gruble og lese på alt av embalasjer igjen:rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.