< Tilbake til oversikten

Lavkarbo-vennlig hotell i Oslo

#1

StineK sa for siden:

Hei!

Jeg må en tur til Oslo og lurer på om noen har god erfaring med noen hoteller når man spiser lavkarbo?


#2

HP sa for siden:

Frokostbuffet er lavkarbo om man bruker tallerken og gaffel i stedet for brød.


#3

Carisma sa for siden:

Hva spesifikt lurer du på? Som HP sier, frokosten er jo lavkarbo. Tenker du på steder med bra frokost? I såfall vil jeg anbefale det nye Scandic-hotellet ved Jernbanetorget, Scandic Oslo City


#4

StineK sa for siden:

Jeg tenkte på om noen hadde snublet over en hotellmeny med ordet lavkarbo på menyen!

Takk for tips om Scandic. Jeg er naturligvis klar over at frokostbuffet er fint for oss lavkarbere.


#5

Marina sa for siden:

På Holmekollen Park hotell merker de hva man kan spise på lavkarbo og hvor mange gram det er. Det er jo litt utenfor byen, men et fantastisk sted! Ellers er Folketeateret også ganske greit. God og variert frokost. Ikke nødvendig å spise brød for å bli mett. De har også kvelds inkludert i prisen. Ikke alltid like lavkarbovennelig, men som oftest finnes det et par alternativer.


#6

StineK sa for siden:

Takk for tipset, Marina - skal ha det i mente til neste anledning. Denne gangen ble det Scandic.


#7

Gracella sa for siden:

Hotel Bastion har helt grei lavkarbo frokost (du kan steke dine egne egg bl.a) og de har ettermiddagsservering med masse gode råvarer. Jeg liker meg veldig godt der, og håper at de kommer til å fortsette med sine gode tilbud.


#8

StineK sa for siden:

Takk, Gracella!

Selv om det ikke er i Oslo kan jeg nevne at Seljord Hotell hadde masser av deilig bacon i løs vekt til frokosten.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.