< Tilbake til oversikten

Udo's Choice i kapsler

ToreH sa for siden:

Ok, kjøpte denne nå fra iHerb. Anbefales ikke, du må svelge 18 kaspler daglig!!! for å få tilsvarende 1 Tbsp...

På flaska sies det at man skal ta 2 kapsler 3 ganger daglig, dvs 6 stk. Kanskje er kapselolje mer effektivt enn flytende Udos? 6 kapsler tilsvarer jo kun 1/3 av daglig anbefalt dose med flytende Udos.....

Jajamen, neste gang som er i morra så blir det rein olje. iHerb så koster jo under halvparten av det den gjør i Norge jo.....

Så, nå håper jeg at huden blir fin gitt! Men blir jeg finere nå så spyr jeg snart...:D

Dietta sa for siden:

Husk å spy før du starter på dine 18 kapsler da.... :p

Lillemy71 sa for siden:

Stemmer det og ser du på flaska så blir disse kapslene anbefalt til å bruke når man er ute å reiser fro å ha et visst påfyll av oljen. Jeg har heller brukt de til det, men tar da ca 6 kapsler til dagen. Har også hatt coconutkapsler til bruk på reise. Langt fra så effektivt som flytende, men bedre enn ingenting.

ToreH sa for siden:

Roger that. Da veit jeg det.

Fikk dessverre ikke sett på flaska hos iHerb før jeg kjøpte. Men da får man kjøpe en annen flaske istedetfor.

Lillemy71 sa for siden:

Udos har veldig bra nettsider som all denne infoen står på :rolleyes:

ToreH sa for siden:

iHerb er det sidene til Udo`s da? ;)

ToreH sa for siden:

Må jeg lese alt med liten skrift altså? :p Jeg var i villfarelsen om at Udos Choice olje var Udos Choice jeg da, dumme dumme meg. jeg burde jo skjønt at jeg selvsagt måtte lese på hjemmesidene til Udos for å finne ut at olje er ikke olje gitt :o

Charlott sa for siden:

Ikke alltid så lett å få meg seg alt, sånn helt av seg selv. Godt du har et forum i ryggen som stiller opp og hjelper til.

ToreH sa for siden:

Blir ikke flere kapsler på meg ihvertfall. Jævlig tungt å svelge 18 kembokapsler pr dag også... :D

Bønna200 sa for siden:

Skulle ønske jeg hadde lest denne tråden før jeg bestilte kapslene fra iherb:o
Det sto jo ikke noe om det der og jeg er mye vennligere innstilt til kapsler...

ToreH sa for siden:

:) Hehe, skulle ønske jeg kom på dette FØR jeg bestilte. men Bønna, de er ok å ha med på reise etc. men ja, jeg brekker meg nesten av å måtte svelge så mange og så store kapsler. Så foreløpig står de i kjøleskapet :)

Bønna200 sa for siden:

Tror jeg går og setter mine der også... Og bestiller olje istedet:)

Qlio sa for siden:

Jeg er ikke så rå at jeg shotter olje, men i den smoothien jeg skal lage kan man jo sikkert putte slikt oppi? For denne oljen smaker visst ikke høgg, om jeg ikke husker feil.... I motsetning til "andre her inne" trenger mitt utseende mer enn litt hjelp. ;)

Hypah: det var deg jeg siktet til, ja! Flirer storveis av mange av dine kommentarer, takk!

Dietta sa for siden:

Trodde egentlig at du var stor nok i kjeften til det jeg ...... :p

ToreH sa for siden:

Ikke mer høgg en hva annet dere damer klarer svelge nei....;)

Qlio sa for siden:

Oh lord have mercy, jeg tror jeg ler meg ihjel!!! 10 poeng til Hypah.... Og ingen ytterligere kommentarer gis!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.