Marella77 sa for siden:
Jeg er veldig tørr i halsen og hoster mye. FØR spiste jeg Lacerol og andre drops for å lindre, men nå vet jeg ikke hva jeg kan ta. Noen med gode råd? Setter veldig pris på tips :)
Marella77 sa for siden:
Jeg er veldig tørr i halsen og hoster mye. FØR spiste jeg Lacerol og andre drops for å lindre, men nå vet jeg ikke hva jeg kan ta. Noen med gode råd? Setter veldig pris på tips :)
Bik sa for siden:
Finnes en del på allergimat.no, under lavkarbo.
Charlott sa for siden:
Fribols host/hals! Smaker ikke best, men funker som fy og er helt lovlig på Ketolyse. Fåes på apotek. Fribol har forøvrig også andre smaker, sitron, lakris m.m som er lovlige på ketolyse :)
Dietta sa for siden:
Fribol er et godt forslag ja :ja:
Rin sa for siden:
Jeg spiste meg gjennom en pakke Dekadin halstabletter nå sist halsen var feil og gal. De er i alle fall sukkerfri - om de ikke er optimale utover det, får så være. De lindret i alle fall. :o Finnes på apotek.
Marella77 sa for siden:
Takk for tips. Kjøpte i dag. Tar det tid før det virker eller? Hoster like mye... Må det tas hele tiden?
Kitt sa for siden:
Drops kan lindre sår hals og til en viss grad akutte hosteanfall, men kroppen trenger uansett tid på å bli frisk!
Det går mye mycoplasma- lungebetennelse, så vær obs om formen blir svært dårlig!:eek:
Marella77 sa for siden:
Takk Kitt :) Jeg skjønner at jeg ikke blir frisk på sekundet, men syns lissom ikke at de hjelper... Men får se det an fremover :=)
Charlott sa for siden:
Har du kjøpt de som heter Hoste/hals da? De som smaker timian?
Marella77 sa for siden:
Jeg kjøpte Hoste/Hals Drops med urteekstrakt naturlig urte-aroma. Og ja, det står også timiam på den...
Charlott sa for siden:
Den pleier å fungere helt gull for meg... krysser fingrene for at du blir myyye bedre, aller helst frisk, ganske snart! :)
Marella77 sa for siden:
Takk takk!! Host, host ;)
Echo sa for siden:
Vil bare gjenta Kitt. Vi har akkurat vært gjennom en runde med smittsom lungebetennelse og det startet med hoste, hoste og hoste pluss sår hals.
Marella77 sa for siden:
Huffda, håper alle er friske nå :) er det vanlig med feber da? Har ikke det... Kun hoste, kløe i halsen og litt slim... ( sorry, høres deilig ut ikke sant ) Hehe ;)
Marella77 sa for siden:
Hei igjen Charlott! Jeg vil bare igjen si takk for tipset... Etter noen dager, ca opp til en uke, var hosten borte... Aner ikke om det var pga Fribols, men tror det, for før når jeg har hatt det slik, har det vart i 100 år! Og så var det litt godt å ha noen lovlige drops å suge på av og til ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.