Jeg får alltid litt ekstra god julestemning av de litt eldre amerikanske julesangene, som fx White Christmas, Chestnuts roasting/The Christmas song, The twelve days of Christmas, I saw mommy kissing Santa Claus, The little drummer boy, Santa baby etc.
Er det noen som vet om det finnes en cd med bare slike ? Har nok av de norske og cd'er med blanding :)
Hvis jeg først skal kjøpe fysiske CD-er pleier jeg å bruke Amazon. Tar ca en uke i posten, og utrolig utvalg til greie priser. Du kan jo se på disse: 1,2,3,4,5... eller søke selv. Kjøp for under 200, så betaler du ingen toll/mva. Gratis frakt får du hvis du kjøper for over £25 (ca 230 kroner). Jeg kjøper som regel bøker derfra, og en CD eller to; og siden bøker er fritatt for mva, betaler jeg aldri ekstraavgift :p
Tusen takk for gode ideèr og fine linker :)
Har bestilt 2 cd'er hos amazon. Lurer på hvorfor jeg ikke tenkte på det selv. Har jo kjøpt mye der før, men mest filmer. Mulig for mye vinduspuss i dag, for jeg er helt utslått og hjernen har tatt kveldem, men er veldig fornøyd med innsatsen da ;)
Så nå kan jula snart komme....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.