< Tilbake til oversikten

Motivasjon

Blester sa for siden:

Lært noen nye sider ved meg selv i det siste, ville trodd at jo flere kilo jo mer motivasjon, men nei. Har gått i ketose i ca 2 Mnd og ned ca 10 kilo, ønsker 10 til. Starter nå å lage mange unnskyldninger for meg selv om at nå kan jeg spise litt... Har ikke sprukket enda men spøker veldig med tanken. Har flere hatt det på den måten eller? :confused::eek:

index sa for siden:

Jeg har ikke hatt noen sterkt trang til å spise høykarbovarer. Men når jeg er ekstra sugen på noe godt blir det en bit 70% sjokolade og et par never med peanøtter. Suget blir stagget, og vekten går fortsatt ned. Men brød og poteter? Frister det da?

Blester sa for siden:

Brød og poteter er ikke det jeg savner mest, men ris, hjemmelaget pizza, god gjærbakst, vanlig sjokolade osv osv... Jeg må jobbe med tankene mine og skru litt tror jeg :)

Cassandra sa for siden:

Min motivasjon er kanskje ikke en god en, men funker for meg.

Når jeg begynner å tenke ikke-lavkarbo tanker, og begynner å vurdere å spise noe høykarbo, så gjør jeg det. Så går jeg på vekta dagen etter og ser at den er 1.5kilo mer enn dagen før og DA blir jeg sinna, og nekter å spise mer høykarbo, og da er jeg superstrikt igjen i noen mnd.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.