< Tilbake til oversikten

Mulighet for forumet tilpasset feks Android-telefon?

Krøllerellerei sa for siden:

Jeg digger forumet, og digger telefonsurfing. Er det håp om å få Android-tilpasning?

Aline sa for siden:

Jeg skriver dette svaret på en Android telefon, synes det funker bra :) er det en app du etterlyser? Jeg synes veldig sjeldent at mobiltilpassede sider er noe særlig...

Det er mye scrolling og zooming på telefonen. Et par andre forum jeg er med på kan leses med appen tapatalk, det liker jeg godt. Da er alt veldig lesbart og det er superenkelt å følge med. Det finnes sikkert andre muligheter også da.

Jeg surfer jo og skriver med mobilen, men det er tunvint, så jeg bare lurte på om dette flotte forumet også ble lettere å følge med på med en slik mulighet.

Aline sa for siden:

Tapatalk har jeg ikke hørt om, jeg skal videreformidle :)

Det er veldig vanskelig å forklare hvordan en app virker, men jeg forsøker meg:

Her er et skjermdump. Det er noen faner der. En kan lese direkte hva som er de siste nye innleggene, en kan kikke gjennom forumtrådene på neste fane, en kan markere forum som favoritter, slik at en lett kan få tak i det som interesserer en mest. Og en kan få meldinger om det er feks PM-er.

Det som jeg liker best, er at jeg kan lett holde meg oppdatert hva som skjer, og mine gamle øyne får forumet umiddelbart opp i lesbar skrift, oversiktelig og greitt. Og jeg synes det er veldig lett å skrive svar.

Jeg har ingen greie på forumdrift, så jeg aner ingenting om feks Tapatalk er noe som kan installeres, jeg bare ønsker meg veldig veldig veldig mye noe som gjør det lettere å surfe.

Og nei, jeg er ikke ansatt hos Tapatalk, det finnes helt sikkert mange app-er, men denne kjenner jeg ganske godt.

Aline sa for siden:

Jeg har sendt forespørselen videre til hp som utvikler forumet :)
Jeg prøvde å finne tapatalk på min egen telefon igår, men fant det ikke. Men jeg tror android marked tullet med meg, for søkefunksjonen var helt på tur!

:)

Lemen sa for siden:

Tapatalk finnes som Androidapp., men det ser for meg ut som om den ikke støtter vBulletin forum slik som forumet her er. Derimot støtter iPhoneappen vBulletin, så jeg stemmer også for å få tapatalk installert. :D (Se her: www.tapatalk.com/)

Vet at det ble spurt om det her for halvannet år siden, da synes ikke HP at det var aktuelt.

GrønnPepper sa for siden:

Tapatalk for android støtter vBulletin.
Det vet jeg fordi en del andre forum jeg henger på også er vBulletin forum, og de leser jeg vil Tapatalk.

Jeg stemmer for å få forumet på tapatalk. Jeg endre med å ikke lese dette forumet fra mobilen fordi jeg synes det er så klønete, så jeg hadde brukt det mer om det hadde blitt mer mobilvennlig.

Aline sa for siden:

Han håper på januar om alt går som det skal :)

Så bra, det er jo rett rundt svingen!
gleder seg

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.