< Tilbake til oversikten

Hvilken retning?

Makronelle77 sa for siden:

Hei.

Jeg er 34 år. Veier 77 kg og er 165 cm.
Ønsker å gå ned 7 kg (i første omgang).

Ut i fra dette, hvilken lavkarbo-retning ville dere ha valgt?

Setter veldig stor pris på tilbakemeldinger:-)

Ha en fin dag!

-M-

index sa for siden:

Jeg ville valgt Hexeberg. Først og fremst fordi det er den retningen jeg har mest tro på personlig for mindre vekttap. Men andre har nok andre favoritter i så måte.

arnakristin sa for siden:

Hei,
Jeg liker ikke å tre noen lavkarbo retning nedover hode på folk… det beste er om du kan finne en retning du klarer å leve med over tid, noen trives med ketogent kosthold mens andre har det mye bedre med opp til 100 kh pr dag.
Ta deg en tur innom nybegynner tråden, der finner du bl.a. definisjon på lavkarbo og link til en fin artikkel om de ulike retningene innen lavkarbo.

nellie sa for siden:

Jeg ville begynt med å kutte ned på de "værste" karbohydratene som pasta, ris, hvetmel, sukker osv også øka på med trim:)

Victory sa for siden:

Hei,

Vi er omtrent like vi ser jeg, høyde, vekt, alder og mål. :)
Southbeach er den som passer best for meg.. evt slash Lindberg. For meg er det dette som er mest tilnærma "vanlig kosthold" hvis du skjønner. Jeg er heller ikke sånn kjempe glad i de feteste matvarene, så da har jeg funner min gyldenvei her. :) Lykke til!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.