< Tilbake til oversikten

Thailand og LCHF ?

Tirililltove sa for siden:

Drar til Thailand om noen uker, men har noen klart seg på LCHF der, blir der i flere uker, så å ha med mye mat blir vanskelig.

TIPS?:confused::( gleder meg da...

Kitt sa for siden:

Hvorfor skulle du ha med deg mat?
Kjøtt, fisk, kylling og masse grønnsaker får du overalt!
Dropper du risen, bør det slett ikke være noeproblem å leve LCHF i det herligste landet i verden!:love:

Skal du bo på hotell eller privat eller leilighet eller.....

Hotell, så det blir å spise ute. Men har en følelse av mye søte sauser og ris?

Men det hørtes betryggende ut, får jeg kjøtt og grønnsaker er jeg jo berga:D
Takk!

smgj sa for siden:

Du kan la mesteparten av sausen være igjen på tallerkenen og bare spise kjøtt og grønnsaker. Er det noe thaiene er gode på så er det kjøtt, grønnsaker og frukt. Med et tynt lag saus blir det uansett ikke ille.

Kitt sa for siden:

Risen serveres alltid ved siden av. Mye av sausene også, så det går nok bra!
Du er på ferie og gjør så godt du kan, så holder det i massevis!

Hotellene har frokost med egg, bacon og pølser i alle varianter, var ikke noe problem!

Tør man spørre hvor dere skal?:)

Takk, dere, høres bra ut:)

Kata beach er stedet.

Kitt sa for siden:

Åhh, sukk!
Kata er såååååååååå deilig! Lenge siden vi var der, men lengter tilbake hver eneste dag, faktisk!

Kos dere masse!

Det finnes Buffalo Steak House, Chili pizza resteurant(med svensk eierinne) og massemasse mer på Kata. På vei over til Karon finner dere Dinoburger med restaurant og minigolf. Utrolig kult, dog litt varmt med minigolf selv sent på kvelden!:)

:) så fint med tips, vi er helt ukjente med Thailand, så tar imot tips med stor takk!!
Høres ut som dette blir bra:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.