Hei hei. Noen som har prøvd dette, og virker det slik som lovet? Jeg mener, får man mer energi av dette eller er det bare tull??
Jeg er vel også kanskje litt for dårlig på grønnsaksinntak så kanskje dette hadde vært kjekt å bruke som tilskudd da?
Jeg har tatt spirulina i perioder og mener å ha merket mer energi. Chlorella har jeg ikke prøvd ut noe særlig siden jeg har vært i produsere og amme barn-modus i flere år. Chlorella skal være mer avgiftende enn spirulina som skal gi energi uten å ha så sterk avgiftningseffekt ble jeg fortalt når jeg valgte kun spirulina. For effektiv avgiftning har jeg ikke tatt sjansen på. Vil ikke risikere å overføre dritten til barna. Jeg har hatt en del amalgamfyllinger så det ville vært nærliggende å tro at rask avgiftning ikke ville være så lurt.
En venninne prøvde chlorella i flere mnd en periode. Ble helt energiløs. Kuttet det ut og ble bedre igjen. Mulig avgiftning gikk for fort?
Jeg synes spirulina er ganske oppkvikkende. Har prøvd Chlorella og kan skrive under på at det er utrenskende. Får kviser ut av en annen verden av dem. Og det varer så lenge at jeg heller kutter dem ut. Burde sikkert bare lide meg igjennom det, men det får være grenser for kviseutbrudd altså.. Er heller litt møkkete på innsiden.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.