Det er veldig individuelt hva som skjer når du spiser utenom dietten. Fortsett som normalt så snart som mulig etterpå, så finner du vel ut ved neste veiing hvor "dumt" dette var :)
Fortsett som før. 100 g kh er vel ikke kjempekrise, men du får jo fylt opp glukoselagrene igjen, noe som kan binde en del vann i kroppen. Så når du fortsetter og spise lavkarbo må disse tømmes først før fettforbrenningen slår inn igjen, litt sånn som når du startet lavkarbo. IKke bli overrasket om du går opp litt, men det er stort sett vann.
oki doki. Jeg driver jo fortsatt og prøver meg frem på hvor jeg skal ligge, og siden jeg ammer så mye må jeg jo ha litt ekstra ;) får veie og sjekke da. ikke annet å gjøre hehe
I fettvevet samles det opp en del giftstoffer, som frigjøres når man slanker seg. Dette kan føre til en del problemer og ubehag, og derfor blir mange dårlig/syk av å slanke seg. Dette er dog noe som stabiliserer seg, og er normalt ikke noe problem.
Når du ammer derimot, kan dette ha store konsekvenser for barnet, da disse stoffene også havner i morsmelken.
Tren bort karbolageret i kroppen og fortsett å spise som du pleier.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.