< Tilbake til oversikten

Landlord

berut sa for siden:

Hei. Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg får kjøpt Landlord tomatbokser hen? Bruker ganske mye av disse, men syns det er litt for mye karb.;)

Supah sa for siden:

Landlord får du på Rema 1000. Men jeg lurer på om tomatboksene nå bare er merket med Rema 1000.. Kanskje? Noen andre som vet?

Gerd sa for siden:

Landlord har vært å få kjøpt på Rema 1000.
Nå er navnet byttet ut med Rema1000 :ja:

Og bl.a tomater på boks har doblet karbehinnhold i forhold til det som stod på Landlords.
Antageligvis riktig nå. Andre Landlord produkter var merka feil ( med for lite karbeinnhold)

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Helt riktig som det sies over her - landlord har blitt til Rema 1000, og karbinnholdet er endret - det har vært feilaktig lavt tidligere - desverre.

kiril sa for siden:

har det vært feilmerka???jeg som hamstra inn på landlord overalt jeg var når jeg fikk vite dem holdt på å bytte hehe

kamp sa for siden:

Det er helt ulogisk at et merke skal ha et annet karb innhold enn et annet vist innhodlet er det samme. Jeg har alltid trodd at landlord var feil merket fordi det stemte ikke sammenlignet med andre..

Yrla sa for siden:

Ja, hvis det er store forskjeller så. Men nøtter har litt forskjellig innhold litt ettersom hvor de er dyrket etc. Det er nesten utrolig at noen har vært så lite nøye at de har skrevet feil. Det er/var feil på røkelaks også. Det manglet et ett-tall så det sto at det var 8 g fett og ikke 18.

Carisma sa for siden:

Tja, det kan jo komme an på om det er blandet ut med vann f.eks.

kamp sa for siden:

Riktig det, men nå har jeg sammenlignet og de var ganske like i vann/tomat innhold ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.