timich sa for siden:
Jeg har ødelagt blenderen vår:o og ønsker meg ny til jul. Noen gode tips der ute - hvilken har du og er du fornøyd med den?
timich sa for siden:
Jeg har ødelagt blenderen vår:o og ønsker meg ny til jul. Noen gode tips der ute - hvilken har du og er du fornøyd med den?
Nerthus sa for siden:
Må bare si at jeg er så fornøyd med min "magic bullet" at jeg aldri vil bruke noe annet... Har hatt andre typer blendere, men denne er svært god, spesielt på å knuse smoothies med is/frosne varer i.
Du finner den faktisk på ellos nå :) (ps, vet at grotingeling har den samme, så det nemlig når hun var på Puls ;))
Huldr sa for siden:
Den har jeg også, dvs min er nok ikke ekte Magic Bullet, men den er fra Ellos ;)
Men jeg synes den rommer for lite jeg da. Den er fin til små porsjoner, men ikke til større ting - da blir det vanskelig å få blandet alt og lett søl synes jeg ... Får f eks ikke plass til en hel porsjon med lime-kokossmoothie i den ...
kamp sa for siden:
Har hatt flere selv men liker denne veldig godt - philips HR2094
Den klarer å knuse det meste:)
www.pixmania.com/no/no/452990/art/philips/blender-hr2094.html?srcid=1911&Partenaire=Prisguide&CodePromo=oui
Nerthus sa for siden:
Ellos selger den ekte nå ser det ut til :)
Forsåvidt enig, men jeg er stort sett alene om å bruke den så jeg har ikke behov for større porsjoner... og jeg har tilpasset oppskrifter til mitt behov og glass-størrelsen. Det kuleste er jo når man kan lage strawberrie-daquiries rett i glasset som skal serveres uten å søle ;) for DET er søl og lage med stor blender altså! ;)
Huldr sa for siden:
Ja, det var det jeg så - at det var den ekte de solgte nå. Det kom nok litt dårlig frem hva jeg mente, var ikke meningen å trekke det du sa i tvil :)Har brukt den til å male nøtter, det funker bra, lagd ting som hoummus, men syntes da den ble litt liten igjen. Men Strawberry Daquiri rett i glasset ... :sikle: Hm, kanskje jeg har brukt den til feil ting, rett og slett? ;) Takk for tips! :D
Kitt sa for siden:
Jeg har også denne og er svært glad i den. Har enda ikke gitt den en oppgave den ikke har fikset!:D
ftdmia sa for siden:
Denne er god på utrolig mange måter og det er den jeg pleier å anbefale bort.
En annen er denne fra wilfa:
www.lefdal.com/product/hus-hjem/kjokkenapparater/mikser-og-blender/BL1200/wilfa-blender
Personlig ville jeg valgt philips sin.
ooops sa for siden:
Jeg har også den, fem år gammel, mye i bruk og fungerer fremdeles strålende;)
timich sa for siden:
Takk alle sammen! Tror nok det blir Philips ja:) Magic Bullet så jo også kjekt ut, men jeg har 4 barn i huset som også er veldig glad i å få seg litt smoothie når jeg skal ha, og da er det greit med noe som tar litt større porsjoner...
Nerthus sa for siden:
Ser den. Men siden det tar 10 sekund og blende en smoothie, og den lages i koppen den skal drikkes av må jeg bare få reklamere for magic bullets fortreffelighet ler
Makroman sa for siden:
Ser etter en blender som beholder så mye av næringsstoffene som mulig fra frukt og grønnsaker. Samtidig som den klarer å knuse så store frukt og grønnsaksbiter som mulig.
Noen tips?
nellie sa for siden:
Anbefaler Nutribullet. Fantastisk blender.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.