< Tilbake til oversikten

Hvilken blender?

#1

timich sa for siden:

Jeg har ødelagt blenderen vår:o og ønsker meg ny til jul. Noen gode tips der ute - hvilken har du og er du fornøyd med den?


#2

Nerthus sa for siden:

Må bare si at jeg er så fornøyd med min "magic bullet" at jeg aldri vil bruke noe annet... Har hatt andre typer blendere, men denne er svært god, spesielt på å knuse smoothies med is/frosne varer i.

Du finner den faktisk på ellos nå :) (ps, vet at grotingeling har den samme, så det nemlig når hun var på Puls ;))


#3

Huldr sa for siden:

Den har jeg også, dvs min er nok ikke ekte Magic Bullet, men den er fra Ellos ;)

Men jeg synes den rommer for lite jeg da. Den er fin til små porsjoner, men ikke til større ting - da blir det vanskelig å få blandet alt og lett søl synes jeg ... Får f eks ikke plass til en hel porsjon med lime-kokossmoothie i den ...



#5

Nerthus sa for siden:

Ellos selger den ekte nå ser det ut til :)
Forsåvidt enig, men jeg er stort sett alene om å bruke den så jeg har ikke behov for større porsjoner... og jeg har tilpasset oppskrifter til mitt behov og glass-størrelsen. Det kuleste er jo når man kan lage strawberrie-daquiries rett i glasset som skal serveres uten å søle ;) for DET er søl og lage med stor blender altså! ;)


#6

Huldr sa for siden:

Ja, det var det jeg så - at det var den ekte de solgte nå. Det kom nok litt dårlig frem hva jeg mente, var ikke meningen å trekke det du sa i tvil :)

Har brukt den til å male nøtter, det funker bra, lagd ting som hoummus, men syntes da den ble litt liten igjen. Men Strawberry Daquiri rett i glasset ... :sikle: Hm, kanskje jeg har brukt den til feil ting, rett og slett? ;) Takk for tips! :D




#9

ooops sa for siden:

Jeg har også den, fem år gammel, mye i bruk og fungerer fremdeles strålende;)


#10

timich sa for siden:

Takk alle sammen! Tror nok det blir Philips ja:) Magic Bullet så jo også kjekt ut, men jeg har 4 barn i huset som også er veldig glad i å få seg litt smoothie når jeg skal ha, og da er det greit med noe som tar litt større porsjoner...


#11

Nerthus sa for siden:

Ser den. Men siden det tar 10 sekund og blende en smoothie, og den lages i koppen den skal drikkes av må jeg bare få reklamere for magic bullets fortreffelighet ler


#12

Makroman sa for siden:

Ser etter en blender som beholder så mye av næringsstoffene som mulig fra frukt og grønnsaker. Samtidig som den klarer å knuse så store frukt og grønnsaksbiter som mulig.

Noen tips?


#13

nellie sa for siden:

Anbefaler Nutribullet. Fantastisk blender.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.