Noen som bruker det her? Lurer på om jeg skal investere i en. Skal visst være effektivt. Men hvor får jeg kjøpt sånn? Hmmm kanskje jeg må google litt:p.
Noen sa det ikke var så bra hvis man har rygg plager. Noen som har hørt om det?
Er det ikke noen rockering-tråder her tro, har lest en del om det tidligere. Skrev det nettopp på ønskelista mi til jul jeg og jeg har ryggplager, men jeg tror det vil hjelpe på å løsne muskulaturen :)
Kjøp deg rockering du, men forbered deg på noen blåkuler og litt smerte i musklene/fettet til de blir vandt til den.....Jeg syns den er herlig å bruke og ser tydelig effekt av den...... Min er den tyngste av dem...
Altså, jeg har en rockering på 1,5 kg. Den slår meg blå etter 2 minutter, og da er det så smertefullt å rocke, så da legger jeg den bort til blåmerka har forsvunnet. Forstår ikke hvordan man kan bli "herdet" på dette.
Nå er jeg snart klar til å bli både blå og herdet (forhåpentligvis) også ;) Fulgte linken over som var til flust - og jammen hadde jeg ikke nok trumf-poeng til å shoppe gitt :D
Clas Olson eller obs er billigst på rockering. Jeg har den på 1,5 kg og står lett i 20 min. når jeg har fått herdet meg 10 minb hver vei, for det er viktig å rocke begge veier:p Ønsker deg lykke til med en evt. investering i rocering, men sjekk pris, den varierer veldig.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.