beate sa for siden:
Hei. Har spurt om dette i en annen tråd, men lite respons å få så jeg prøver å starte en tråd om dette temaet her istedet.
Jeg er godt kjent med lavkarbo, og har vært det noen år nå. Men jeg lever ikke strikt lavkarbo i lang tid før jeg ikke orker mer, synes det er litt tøft. Vekta er ganske stabil alt med at jeg ikke skeier ut altfor mye. Gikk opp i sommer da, men det er borte nå. Opplever imidlertid at kroppen ikke vil at jeg skal bli særlig lettere enn 74 kg +- 1 kg. Og det er altfor mye for min kropp som er hele 165 cm høy :p
Jeg føler vel at jeg snart ikke har så mye annet valg enn å kvele karboinntaket, men ser det kan bli vanskelig med julebord og førjulstid rett rundt hjørnet. Hva ville dere gjort? Inn i ketose et par uker før den brytes under julebordet for så å være i ketose 3-4 uker før den brytes på nytt i forbindelse med jula?? Eller burde jeg ikke gjøre det da jeg forvirrer kroppen for mye når man holder på slik?
Ahhh, synes det er såååå vanskelig å velge hva jeg skal gjøre. Sliter jo også med i miste vekt i ketose, men skal jeg en gang ha noe sjans så må jeg jo bare prøve igjen. Men i og med at jeg vet jeg kommer til å skeie ut under julebordet og et par dager i jula så vet jeg ikke helt hva som blir best. Eneste fordelen jeg kan komme på er at jeg ikke legger på meg!
Soo, what to do??