< Tilbake til oversikten

Fra str. 56 til 50 i dag

surfeline sa for siden:

Litt over et år på lavkarbo - sakte men sikkert går det og i dag smatt jeg in i str. 50 uten svette i prøverommet og bluser og i litt mindre str. Den som sier at Lavkarbo bare er tull har ikke peilig på hva de snakker om. For meg er det slanking uten smerte - og jeg skrumper inn sakte men sikkert. Så sakte at jeg ikke helt skjønner det selv. Buksestørrelsen er iallefall et bevis på at dette faktisk skjer :D

Marella77 sa for siden:

Så flott!!! Vil bare se gratulerer!!! Artigere å gå ned str enn opp, det er iallefall helt sikkert!!! :)

Marina sa for siden:

Gratulerer! :smile: Følelsen av å passe inn i mindre størrelser er helt fantastisk!

Charlott sa for siden:

Det å se resultater i form av mindre str betyr såååå mye mer enn den hersens vekta! Gratulerer så mye! :D

Modezty sa for siden:

Gratulerer :)

Nerthus sa for siden:

:heia:
Med et sånn tempo at du knapt merker det selv øker sannsynligheten for at du beholder drømmevekta også! Kroppen er med, og hodet er med!

Gleder meg stort på dine vegne :)

smgj sa for siden:

Glitrende!

Tirililltove sa for siden:

:) det er en herlig følelse , gratulerer!

lucifine sa for siden:

Så fantastisk! GRATULERER!

Thomasina sa for siden:

Gratulerer, nytt dette følelse! sååååå godt!
Kjenner det også, blir et år med lavkarbo for meg om 2 dager! :-)

Buldre sa for siden:

Det er stålende! Gratulerer - og takk for motivasjonen det gir med slike fine innlegg.

Veggpryd sa for siden:

Så bra! Gratulerer så mye! Det betyr så mye å kunne kjøpe klær i mindre størrelser. Jeg var nesten på gråten da jeg kunne kjøpe bukse i en helt vanlig butikk. :)

The Cat sa for siden:

Så bra!!! Gratulerer :blomster:

mariH sa for siden:

Godt jobba! Gratulerer :)

langaard sa for siden:

Gratulerer!! :heia::heia:

Engledans sa for siden:

Så deiligt da.Grattis:)
jeg skal snart på buksekjøp, og håper at jeg kan smette inni 50 og (er lov å håpe:))

kennygirl sa for siden:

Gratulerer så mye! :) :)

surfeline sa for siden:

Tusen takk alle sammen! Håper det er til inspirasjon for andre også :) Jeg fortsetter, selv om denne uken har vært slapp. Må innimellom ha en "pause" - uten store utskeielser riktignok - bare ikke helt strikt. Det har det vært - mandag tilbake!

surfeline sa for siden:

... og den buksa begynner nå å bli litt slaskete... :D

Dietta sa for siden:

Så flott :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.