< Tilbake til oversikten

Coop Ekte majones - med rapsolje

Furine sa for siden:

I dag fann eg Coop Majones på Mega, som er laga med rapsolje, ikkje soyaolje, som dei aller fleste andre er laga med (utanom Kavli). Har smakt på den, og den smakar bra. :) Herleg! Den har 1,5 kh per 100 g forresten. Eg har irritert meg over at nesten alt er med soyaolje, så no er eg nøgd! :)

Dei har også trepakning med remulade, majones og sennepssaus. Remuladen har berre 2,6 kh, mindre enn Mills sin, og er også med raps, i motsetning til Mills.

(Sennepssausen er nærare 20kh, men den vart berre med på kjøpet, sidan den låg oppi der.)

Bravo sa for siden:

Så bra, takk for tips:)
Jeg prøvde å lage majones selv med rapsolje i sommer, og det smakte ikke noe særlig godt, i motsetning til de jeg har brukt å lage før med soyaolje..

Furine sa for siden:

Har ikkje prøvd å lage sjølv, men gjekk rundt med tanken. Eg budde i Belgia inntil nyleg, og der var det ingen problem å få tak i majones med raps (eg likar ikkje å bruke soya), så "sjokket" var stort då eg kom heim og oppdaga at nesten alt var med soya. Eg likte denne majonesen i alle fall, ikkje for mektig, og god på smak.

Dietta sa for siden:

Jeg dytter litt på denne jeg, siden majones har vært i skuddet i kveld :D

Kanutten sa for siden:

Jeg skulle kjøpe copp majones i dag, men det stod på tuben at det var soyaolje i den??? Varierer de mon tro?

Furine sa for siden:

Det er ikkje tube, det er slike posar, slik som Mills, men Coopmerke, dobbelpakning.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.