< Tilbake til oversikten

Noen som kan anbefale en tv-serie?

kennygirl sa for siden:

Jeg sitter hjemme og er syk... Trenger noe å se på. Er det noen som kan anbefale en morsom eller koselig tv-serie?

smgj sa for siden:

Jeg liker sånne dysfunksjonelle saker som House eller Bones... men de har du kanskje sett?

Supah sa for siden:

Jeg liker også "House" veldig godt. Ellers aner jeg jo ikke hva du liker å se på, men typisk jentete så liker jeg både "Gossip Girl", og "Desperate Housewives".. "Den som dræber" er en dansk krim. Ok, den er kanskje ikke morsom eller koselig, men den er spennende..

kennygirl sa for siden:

Jepp - Har sett og elsker de seriene! Men var på utkikk etter noe lett eller humoristisk...

Supah sa for siden:

Humor.. Ja, "My Family" er noe av det morsomste jeg vet.. :smile:

Luggetuppen sa for siden:

Har du sett "Dag"? Jeg er ingen stor fan av Atle Antonsen, men "Dag" er hysterisk :D

kennygirl sa for siden:

Det er en serie jeg ikke har sett enda! Takk for tipset :)
Jeg liker egentlig allt mulig! The big bang theory, gossip girl, haven, mike and molly, switched at birth - kan ramse opp i evigheten, ser litt for mye på tv :o

kennygirl sa for siden:

Har sett litt på det, men får ikke helt til den serien...

Skriblerier sa for siden:

Vet ikke om den kan klassifiseres som lett eller humoristisk akkurat... men jeg har forelsket meg helt i "Downton Abbey" de siste dagene :)
ellers er "An Idiot Abroad" hysterisk morsom om du liker den type humor.

Bravo sa for siden:

Gilmore girls?

Reason sa for siden:

Basert på de du har listet opp, vil jeg tro du kanskje liker Glee og How I Met Your Mother?

Pleier å anbefale Breaking Bad når folk vil ha noe å se på, men den er ganske langt unna lett og koselig ;p

Har du sett klassikeren Freaks & Geeks, forresten?

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Ahh, Big bang theory er herlig. Og liker du dem, tror jeg du kan like Black books, My family og Modern family. Coupling er en fantastisk britisk serie fra starten av 2000-tallet. Come fly with me er en morsom "dokumentar" om en flyplass, Little britain og Little britain USA er laget av de samme karene. Outsourced er lett og artig underholdning.

kennygirl sa for siden:

Oi oi oi! Her var det mange bra forslag... Nå har jeg litt å se på framover :D
Visste at jeg kunne stole på der lavkarbere ;) Uansett hva man lurer på får man svar her inne på forumet :hearts:

Carisma sa for siden:

Alle de jeg skulle anbefale jo! :p Men godt å se noen med god humor her inne! :D

Men du glemte "Green Wing"!

maynard sa for siden:

Hmmm, ikke sånn kjempeartig akkurat, men veldig spennende er Fringe og The Walking Dead. Fantastisk bra!
Liker du bones så tror jeg du kan like castle.
Ellers så er jo south park hysterisk artig :)

PrøveKanin sa for siden:

"Curb your enthusiasm"
Hvis du liker Seinfeld vil du sannsynligvis elske denne, samme mann bak :D

Tula sa for siden:

Enig! Har akkurat blitt ferdig med siste sesong nå,
og den er igrunn både søt og temmelig "feel good" :)

Glorfinia sa for siden:

Hvis du fremdeles har litt tid etter å ha sett de som er nevnt, vil jeg foreslå Community, Parks & Recreation og The Office. :)

Furine sa for siden:

Enig om Downton Abbey, fantastisk! :love:

Har du sett Chef? Britisk serie i tre sesongar er det vel.

hanneg sa for siden:

Her er noen serier fra meg, ikke helt humor, men underholdende og fine:
true blood
game of thrones
parenthood
homeland (ny)
Pretty Little Liers
the L word
royal pains
the Good Wife

som du skjønner er jeg en tv-serie geek :)

mamma87 sa for siden:

Misfit ! =))

Bønna200 sa for siden:

Seinfeld, Family guy, Simpsons, Fresh prince of Bel air, Kongen av Queens... Alle de klassiske der er herlige:)

Anos sa for siden:

Hvis du har lyst å se noe som er veldig spennende og underholdende anbefaller jeg The Walking Dead, The Event og Nikita.

Marina sa for siden:

Lett underholdning for meg er :
Hart of Dixie (om en lege fra NY som flytter på landet)
Pan Am (om flyvertinner på 50/60-tallet)
2 broke girls (veldig lett underholdning, greit når man er syk :p)
Awkwad (denne er faktisk ganske morsom :p)
Make it or break it (helst for ungdom)
Greek (om en college i USA)
The Lying Game (om to jenter (tvillinger) som bytter plass. De prøver å finne sin biologiske mor.)

Er forresten enig i at Nikita, The Good Wife og Game of Thrones er veldig bra, men kanskje ikke så veldig "lett" underholdning...

En koselig serie er parenthood..

e84 sa for siden:

jeg reiste tilbake til 90 tallet og så ALLE 10 sesongene av Beverly Hills 90210 for en tid tilbake. Sååå MORO! :) ( hvis du liker slike serier da... jeg var veldig fan på 90 tallet, så var utrolig gøy å se det igjen... ) Da jeg var ferdig med den startet jeg med den nye varianten 90210 og har nå kommet like langt som de er i USA, så ser ukens nye episode på nett hver uke ;) Ellers synes jeg Friends er noe av det beste som er laget! House, GG, GA, DH, The OC og Seinfeld er alltid gøy. Og ikke minst litt SATC ;) Ellers har jeg en søster som er vill etter GLEE og det er mye moro å se på NRK nett TV også ;)

Kos deg med seriene og god bedring!

Karbobrussel sa for siden:

Lette og morsomme serier:

Deadwood
Dag
Etaten
Curb Your Enthusiasm
Bored to Death

taraquin sa for siden:

The wire
Burn notice (litt humoristisk)
dexter (galgenhumor)
house
breaking bad (meget spesiell serie, men bra)
hung (mye humor)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.