Engledans sa
for 13år siden:
www.iherb.com/Now-Foods-Healthy-Foods-Almond-Flour-10-oz-284-g/388?at=0
Sitter for å bestille, men det jeg egentlig skulle ha (Bobs) er utsolgt. Syns dette så så grovt ut, som malte mandler, så vil ikke feilbestille, derfor spør jeg.Hvordan er dette?
Reason sa
for 13år siden:
Jupp, dette er malte mandler! "This unique flour is not de-fatted...", altså er det ikke mel.
Engledans sa
for 13år siden:
Tusen takk.Hadde blitt drittsur, hadde det kommet i posten......:mad:
Da får jeg vente til de får inn det andre da....eller er det et annet som kan anbefales?
nellie sa
for 13år siden:
Oi! Det der har jeg brukt i minst ett år. Er det ikke sånn mandelmel er? Har brukt det i oppskrifter med mandelmel hele tiden, jeg.:p
Engledans sa
for 13år siden:
Det mandelmelet jeg kjøper på lavkarbosjappa er pulver lissom, som orntlig mel, men litt brunlig.
nellie sa
for 13år siden:
Okei:) Ja, det er kanskje litt moist detta da. Kjekt å vite etter å ha sverget til det i ett års tid:p
smgj sa
for 13år siden:
Jojo... men om det ikke er nødvendig for resultatet så er det jo vel så greit å få i seg fettet fra nøttene også på lavkarbo da. ;)
Charlott sa
for 13år siden:
nellie sa:
Oi! Det der har jeg brukt i minst ett år. Er det ikke sånn mandelmel er? Har brukt det i oppskrifter med mandelmel hele tiden, jeg.:p
jeg også! Har fungert helt gull :D
Engledans sa
for 13år siden:
smgj sa:
Jojo... men om det ikke er nødvendig for resultatet så er det jo vel så greit å få i seg fettet fra nøttene også på lavkarbo da. ;)
Joda, men da er det likegreit å kjøpe mandler i løsvekt og male selv....:D