< Tilbake til oversikten

Kan lavkarbo påvirke HCG-hormonet?

dunia sa for siden:

Hei
folkens jeg er prøver og er ganske ny i lavkarbo turen, somregel så har jeg veldig satiblt mens men i denne måned er det forsinket:Djeg burde ha hatt mensen den 3-4 november, men den har ikke kommet enda:confused:
jeg tok en test 5. og 6. november begge ganger var negativt:eek::mad:,
jeg vet ikke hva som skjer har prøvd lavkarbo karbo i en kortere periode før uten at den har påvirket mensen.
Hva er det som skjer med meg da?:(

et spørsmål til vi feiret Eid i går og da lagde jeg masse gode ting til familien min, bare for å være snill og ha det koselig, Jeg lage smultringer, kanelsnurer, kaker,kjeks, og andre indiske godteri.
jeg var så sterk at jeg ikke smakte på andre ting, men klarte ikke å holde unna smultringer, jeg spiste 3 mellom store og litt ris :eek: er det katastrofe da????

Yonah sa for siden:

Spist er spist og gjort er gjort.

Testet du på morgenen og med morgenurin? Det er en lur idè så tidlig. Sånn ellers har jeg fått positivt på dagen jeg ventet mens en gang og 3 dager etter siste gangen. To av tre ganger har jeg blitt gravid like etter oppstart av lavkarbo og testen slår ut som den skal. Det sies at den clear blue testen som viser antall uker kan være veldig treg altså, om du skulle prøvd den.

nellie sa for siden:

Hvis ikke du får en positiv test snart så kan det være det at mange opplever forstyrrelser i syklusen, da de starter opp med dette kostholdet.

dunia sa for siden:

wow så bra at det gikk så enklere for deg:)
jeg brukte vanlige tester fra billigtester.no

dunia sa for siden:

Jeg tror det samme men tviler fordi før det hadde eg ganske stabil syklus.:D

Yonah sa for siden:

Det kan skje saker og ting når man går over til lavkarbo, selv om man har helt stabile sykluser. Jeg opplevde plutselig forsinket mens første gang jeg gikk over til lavkarbo, utenom svangerskap altså. Jeg hadde aldri hatt forsinket mens noen gang, det gikk omtrent på klokka..

Gi det noen dager til før du tester. De billige testene er visstnok veldig sensitive.

nellie sa for siden:

Jeg har også alltid hatt en veldig stabil syklus, men går jeg over i ketose skjer det tull med den, med en gang:) Men da er det snakk om masse blødninger da. På tross av minipiller.

dunia sa for siden:

Imse og Nellie
Takk skal dere ha:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.