< Tilbake til oversikten

Miss Jumbo

Aline sa for siden:

der sa du det... ;) jaja... :p :)

Nille sa for siden:

Syns de var flotte jeg....:o

Summer sa for siden:

ja... men det er nå litt tragisk med hele dette skjønnhetstyraniet da....:rolleyes: Men når vi først har kjøttmarked, så er det jo greit at en tar fokuset bort fra det som er vår tids skjønnhetsidealer og viser at det ikke bare finnes en type skjønnhet... Man får tilpasse seg den tid og kultur man lever i... så : ja, ja.... :cool:

mofe sa for siden:

Synes bare det hele ser usunt ut..

Albertine sa for siden:

Det jeg reagerte på er at de sammenligner jentene med elefanter...

Anne sa for siden:

Kanskje er det en positiv symbolikk i dette, Albertine.

Elefanten er Thailands nasjonalsymbol nr 1. Elefantens dag er 13. mars og de verdsetter elefanten høyt.

Jeg tror de mener å si at selv store damer er flotte og verdifulle .....noe de selvfølgelig er:klem:

Albertine sa for siden:

opplyst

Det er mye man ikke vet...

Kanskje vi skulle hatt en liknende konkurranse for å se hvilken jente som ligner mest på fossekallen? :p

Summer sa for siden:

:lol: Det er utrolig hvor mange gode forklaringer man finner på ting ved å se på konteksten /kulturen de er i...:)

Aline sa for siden:

jeg liker ikke skjønnhetskonkurranser uansett hva idealet er... ;)

Anne sa for siden:

Ikke jeg heller, men nå var det vel ikke det Albertine var mest opptatt av heller. Det var vel elefantsammenligningen. Og det var det jeg prøvde å belyse ut fra kulturen deres....:)

Summer sa for siden:

skulle hatt en :nemlig: smiley her....:cool: (enig altså....;))

Aline sa for siden:

skjønner, eller egentlig så skjønner jeg ikke det... eller altså...
skjønner hva du mener, Anne :)

;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.