Beklager hvis det er en tråd om dette men fant den ikke. Skjønner jo nå at jeg saboterer for meg selv med all Cola Zero drikkingen. Eller jeg er jo egentlig en utslagsvask. :D Men er det noe annet med kullsyre som kan drikkes som ikke ødelegger opplegget? Jeg liker dessverre følelsen av å drikke kullsyre, men har rett og slett ikke peiling om Farris og sånt går an. Alle tips mottas med stor takk!
Mener at det står at farris er helt ok, men obs på saltinnholdet( smak på farris uten kullsyre, så kjenner du hvor salt). Jeg har kjøpt brusmaskin( soda streamer) jeg, elsker den! Og da kan jeg jo bruke vannet fra vår brønn som er helt rent, uten masse salt. Farris hovner jeg litt opp av pga at kroppen holder tilbake på vann pga saltet.
Tusen takk for svar! Har Atkins boka på amerikansk så var ikke sikker på hvilke som tilsvarer soda water her. Ja har tenkt på Soda Streamer så herlig at fikk bekreftet at den kan brukes. Har tenkt lenge å gjøre noe med at jeg er avhengig av Cola Zero så nå skal jeg ønske meg en Soda Streamer til jul. Vet ikke om det er bedre å erstatte en avhengighet med en annen men bare aspartamet og koffein blir borte så er jeg fornøyd en stund. :-)
Bare vær obs - noen vann med smak er også tilsatt søtstoffet og inneholder karber, bl.a. olden eple og imsdal med smak. Så sjekk på flasken om det står noe om karbohydrater. Farris og bris er ok, og gode :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.